Soru:
Sınıfı geç ekledikleri için erken ödevleri kaçıran öğrencilere sıfır vermek doğru mu?
I Like to Code
2017-01-09 18:05:28 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Geçen dönem, öğrencilerin her hafta teslim etmeleri gereken küçük bir ödevin (toplam ders değerlendirmesinin ~% 2'si) olduğu bir sınıfta ders veriyordum. Ne yazık ki, bazı öğrenciler derse ekleme / bırakma nedeniyle geç katıldı Manuel olarak veya bilinmeyen başka nedenlerle imzalanması gereken formlar.

Erken dönem ödevlerini geç ekledikleri için kaçıran öğrencilere sıfır vermek doğru mu? 3 veya 3'ü kaçırmış olabilecek birkaç öğrenci vardı. 4 haftalık ödevler.

Yoruma yanıt

S: Öğrenciler fiziksel olarak orada olamıyor muydu? Öğrenciler dersinizi alacaklarını tahmin edemiyor muydu? ?

Fiziksel olarak orada bulunabildiler. Bazı öğrenciler dersimi alabileceklerini tahmin edemeyebilirler.Örneğin, bir öğrenci eklemeden sonra sınıfı eklemek zorunda kaldı son tarih, çünkü üniversiteye geç kabul edildi.

Düzenle

Konuları iyice düşündükten sonra, kursu eklemek için son tarihin bu e 2. haftanın pazartesi günü ve ilk haftalık ödev de 2. haftada verildi ve teslim edildi. Verilerde, 1. haftada katılmayan birkaç öğrenci olduğunu, ancak bu öğrencilerin tamamının 2. haftada haftalık ödevlere katıldığını ve teslim ettiğini buldum. .

Sonuç olarak, kurstaki tüm öğrenciler 2. haftaya kadar kayıt altına alınmış ve tüm haftalık ödevleri verebileceklerdi. Bu nedenle, haftalık ödev göndermeyen öğrenciler bu ödev için sıfır almayı hak ediyor , mazur görmeleri için bir nedenleri olmadıkça.

Öğrenciler, evrak işleri halledilirken kayıt olma beklentisiyle bir dersi denetliyorlarsa, neden ödevleri uygun zamanda yapmadılar?Kuşkusuz, onları kaydolmadan önce "resmi olarak" not alamazlardı, ancak kendi eğitimlerinin sorumluluğunu üstleniyorlarsa, kursa resmi olarak katıldıktan sonra onları teslim etmek için "ekstra zamana" ihtiyaç duymamalılar.
@alephzero bazı okullarda, A sınıfına katılabilir, sonra B sınıfına geçebilir, böylece ekleme / bırakma döneminde yaptığınız gibi.Yani bir öğrenci ilk birkaç hafta tamamen farklı bir sınıfta olabilir.
@iheanyi: Uzaktan herhangi bir sempati duyduğum tek durum, bu sınıftaki derslerin öğrencinin değiş tokuş yaptığı sınıfın programıyla çakışmasıdır.O zaman bile, belki de derslere katılmaktan başka bir yolla, her ikisinin de materyallerine ayak uydurmalısınız.Ekleme / bırakma son tarihinin buna bir etkisi olmamalıdır.
Ders ekleme / bırakma süresine güvenmenin neden saçma olduğunu göstermek için: Bazı okullarda öğrencilerin dönem sonuna kadar ders ekleyip bırakabileceği durumlar vardır (Bir dekan istisnası gerektiren çok nadir durumlardan bahsetmiyorum veyabir şey, çok daha tipik durumlar var).Bu, tüm ödevleri atlamalarına izin vermen gerektiği anlamına gelmez.Bu, ikisinin bağımsız olması gerektiği anlamına gelir.
Kurumunuzun bu konuda resmi bir politikası var mı?
Yine: Öğrencilerin kayıttan önce derse geç katıldıkları varsayımı sorunun bir parçası veya birçok (çoğu ABD?) Kurumdaki protokol değildir.Hangi bölüme eklenebileceğini önceden bilmiyorsan bile mümkün değil.
Kurumunuz kayıtlı olsun veya olmasın, öğrencilerden katıldıkları dersler için ücret alıyor mu?(o zaman hayır, bu adil değil).Kayıtlı olmayan kullanıcıların derslere katılmasına izin veriyor mu?(Öyleyse evet, adil, ancak sadece) Birisi bu yeni kullanıcılara 0 günden itibaren kayıtlı olup olmadıklarına bakılmaksızın katılabileceklerini (ve katılmaları gerektiğini) ve başarısız olsalar bile notlarının kaydedileceğini açıkladı mı?), bir sonraki başvurularında?(O zaman evet, adil.
@Mehrdad Dönem sonuna yakın bir sınıf eklemelerine izin verilirse, nasıl geçmeleri bekleniyor?
@Random832: İşi 1. günden beri yapmaları gerektiği gibi yaparak mı?
@Mehrdad Yani, başka bir deyişle, barınma imkanı yok, bu yüzden aslında sınıf eklemelerine izin verilmez, okul başarısız olmaya mahkum oldukları bir sınıf için paralarını almaktan mutludur.
@Random832: Sınıf eklemelerine * gerçekten * izin veriliyor.Onlar da yetişkinler ve dersi keyfi bir noktada eklemek isteyen her öğrenci için sömestr boyunca elli kez geriye doğru eğilme sorumluluğunun değil, ekledikleri derslere ayak uydurmanın kendi sorumlulukları olduğunu anlıyorlar.zaman.Ve öğrenciler dersten kaçınacak kadar aptal değiller ve sonra yarıyılın yarısında kaydolup başarılı olmayı umuyorlar.Sistem iyi çalışıyor.
@Mehrdad Öyleyse bu, temelde derslerin cezasız bırakılmasına bir alternatif gibi görünüyor?Diğer bir deyişle, öğrenciler tüm dönem derse katılırlar ve sonra bir noktada transkriptlerinde isteyip istemediklerine karar verirler ve o zaman resmi olarak dersi "eklerler" mi?Kurs eklemenin aşina olduğumdan çok farklı bir kullanımı, ancak nasıl çalışacağını görebiliyorum.
@1006a: Bunun çok yaygın olduğunu veya her durumda * her * öğrenci için * mümkün olduğunu iddia etmiyorum.Burada bahsetmeye meyilli olmadığım, kursa birkaç hafta kaldıktan sonra atlamam gereken birkaç kısıtlama ve çember * var *, ancak bunların hafifletici koşullar veya bir Dekanın onayını veya bunun gibi bir şeyi gerektirmediğini söylüyorum (bu tür gereksinimleri olan başka durumlar * vardır(devamı)
@1006a: Kullanım örneklerine gelince, bir kursu başarıyla bitirmenizi engellediği için kursu bırakabilirsiniz (diyebilirsiniz) (sınav / proje / gezi / aile / her türlü sorun), ancak daha sonra çözülürse ekleyebilirsiniz.Eminim birkaç tanesi de tarif ettiğin şeyi yapıyor.Ve eminim başka kullanım durumları da vardır.Ancak çoğu insan, dönem başında programlarına bağlı kalıyor.Bir programı bu kadar geç saatte değiştirmek kendi başına * nadir * değildir, ancak birkaç çember olduğu düşünüldüğünde, o kadar da yaygın değildir ve insanlar mümkün olduğunda bundan kaçınırlar.
On bir yanıtlar:
Henry
2017-01-09 19:23:42 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Çoğu kurumda, ders eklemek için son gün profesör değil kurum tarafından belirlenir. Buna saygı gösterme yükümlülüğümüz var, bu da öğrencilerin son güne kadar tam ayrıcalıklarla kaydolmalarına izin vermek anlamına geliyor.

Kaçırdıkları ödevler için 0 vermek bununla tutarsızdır . Tanımladığınız türden önceki ödevleri basitçe görmezden gelmeyi tercih ederim - eğer sınıfın o bölümündeki puanları 13 haftalık ödevlere dayalı olsaydı, şimdi 11'e dayanıyor. (Ne yazık ki, bu biraz zor olabilir. notları nasıl hesapladığınıza bağlı olarak yönetin.) Alternatif olarak, çalışmayı uydurmaları istenebilir; Kaydoldukları derslere ayak uydurmak öğrencilerin sorumluluğundadır, ya gözden geçirerek ya da gözden kaçırdıklarına karar verirken ya da gözden geçirerek, bu nedenle onlardan ödevi bir Oldukça kısa bir zaman ölçeği (genellikle iki haftayı severim, bu diğer taahhütlerle aşırı çakışmayı önlemek için yeterli zaman olmalıdır, ancak ödevler kısa ve sınav yüklü bir hafta değilse bir hafta uygun olacaktır).

Aslında, geleneksel bir elektronik tablodaki cevapsız notların yerine puan almanın kolay bir yolu var.Tamamlanan ödevlerin ortalamasını alın ve kaçırılan notları ortalama olarak ayarlayın.Dolayısıyla, 11 ödevde% 87 ortalamaya sahipseniz, kalan 2 kaçırılan ödevin her ikisi de% 87 puan alır (% 0 veya hariç tutmanın aksine) Bu, ödevlerin toplam ağırlığını e-tablonuzda eşit tutar.
Kişisel olarak, notlandırma amacıyla gerçek test puanlarının (veya boşlukların) üzerine başka sayılar yazarak veri kayıtlarımı bozmaktan gerçekten hoşlanmıyorum.(Daha sonra: Bu öğrenci gerçekten 1. ödevi yaptı mı, yapmadı mı?) Diğer bir seçenek de, tüm öğrencilere hesaplanmış bir * maks (ort-13, ortalama-son-11) * vermektir.
@compass Bunu yapmanın bir yolunu sağlamayan (ancak ortalamaları doğru hesaplayamasa da yine de öğrencilere rapor etmekte ısrar eden) bazı LMS yazılımları (kurumumun kullandığı yazılım dahil) düşünüyordum.
@Henry LMS, zor işleri kolaylaştırırken kolay olanları zorlaştırır.Nihai hedef, öğrenciye adil davranmaktır.Boşluğu doldursanız da, ortalamalar veya başka bir şey kullansanız da, adil olduğu sürece her şey koşerdir.
Buna kesinlikle katılmıyorum.Bu, öğrencilerin son güne kadar kayıt olmaktan kaçınabilecekleri ve bu süreçte ödev yapmaktan kaçınabilecekleri anlamına gelir.Öğrenciler bir sınıfa kaydolmayı düşünüyorlarsa, katılmaları gerekir.Deneyimlerime göre profesörler, sonlarında uygun şeyleri yapabilmeleri için (örneğin materyallere erişmenizi sağlamak gibi) "bekleme listesine alındığınızı / denetlediğinizi bana bildirin" diyorlar.Fiziksel olarak katılmak mümkün değilse, o zaman bu başka bir hikaye, ancak doğal olarak bu nedenle programınızı değiştirmek zorunda değilsiniz.Ders ekleme / bırakma son tarihi dönem sonunda olsaydı ne olurdu?
@Mehrdad: Öğrenciler kayıt yaptırmayarak ev ödevlerinden kaçınmaya çalışıyorlarsa, bahsettiğim gibi her zaman uydurmaları istenebilir.(Bunu hiç görmedim - fazladan zaman almanın yararı, herhangi bir geri bildirim almadaki gecikmeden ağır basmaktadır ve dersin dolması durumunda bir yuvayı kaybetme riski vardır.) Profesörler, önceden bir son teslim tarihi icat etmeme yükümlülüğü altındadır.resmi olana;o günden önce, öğrenciler tam katılımcı olarak kaydolabilmelidir.
@Mehrdad: Öğrencilerin bir dersi ceza olmadan eklemek için önceden denetlemiş olması gerekiyorsa, bir kursu bırakıp değiştirilmesi gereken öğrencilere ne olur?Ya onu aynı zamanda denetleyemeyecekleri bir kursla değiştirmek isterlerse?Son sorunuza gelince, ders ekleme / bırakma süresi dönem sonunda ise öğrenciler dönem sonunda dersi ceza almadan ekleyebilmelidir.Muhtemelen işi telafi etme ve kaçırılan işleri affetmenin bir kombinasyonu ile (örneğin, notu tamamen final üzerine alarak)
Re: LMS: Örnek olarak, Blackboard programatik olarak üzerine yazma notlarını işleyemez (yukarıdaki gibi kimse bunu istemez);ancak bir türden belirli sayıda düşük notu düşürmeyi kolayca destekliyor (başka bir yerde cevabımda olduğu gibi, buna geçişimi motive eden şey buydu).LMS konusundaki felsefem, araçla savaşmamaktır (politikalarınızın orada desteklenenlerle eşleşmesini sağlamak konusunda biraz esnek olun).
@Mehrdad: Bazı kurumlarda, ayrı bölümler için bekleme listesi / denetim diye bir şey yoktur.Bölümüm muhtaç öğrencileri sömestrden birkaç gün sonra arar ve derslere ekler;ancak farklı eğitmenler ve politikalarla çalışan 50 farklı bölümden herhangi biri olabilir."Kayıttan önce sınıfa git" demek kesinlikle mümkün değildir.
@Henry: O zaman buna göre planlamış olmalılar mı?Öğrencilerin bir sömestre başlamadan önce birkaç yedekle bir program planlamasını beklemek çok mu fazla?Bebek değiller.Zaman çatışmaları varsa, bu onların önceki dönemden bildikleri bir şey;onlar yetişkinler ve bir şekilde nasıl yetişeceklerini bulmaları gerekiyor.Üniversitemde ne öğrenciler ne de öğretim üyeleri bunun haksız olduğunu düşünüyor gibiydi;kaydolabilirseniz katılmanız * bekleniyordu *.Aslında öğrenciler, sınıflar çatıştığı için değil, sistem onların çatışan sınıflara resmi olarak kaydolmalarına izin vermediği için şikayet ettiler.
@DanielR.Collins: "Bölümler" ile aynı ders için mi yoksa farklı dersler için tartışmalar mı kastediyorsunuz?Aynı ders için yapılan tartışmalar, öğrencileri birbirlerinden alabilecek kadar benzer olmalıdır (kesinlikle hiçbir "politika" çılgınca farklı olmamalıdır ?!), bu yüzden değilse, sizin sorununuz var - resmi bir bekleme listesi / denetim eksikliği değilsistemi (bunun için gerekli değildir).Farklı dersler için tartışmalar farklı sınıflardır, birine gidip diğerine kaydolmak mantıklı değildir.Daha büyük ölçekte bile kesinlikle uygulanabilir, kendi gözlerimle gördüm.
@Mehrdad: Evet, bir öğrenciden birkaç ekstra kursa tam olarak katılmasını istemek, iş yüklerinin üçte birini yarıya indirmek için, sadece okul politikalarının yapabildiğini söylediği şekilde ders ekleme ayrıcalığı (?) İçin mantıksızdır.Kurslar aynı anda olduğu için (veya Daniel Collins'in belirttiği gibi, hangi sınıfa atanacaklarını bilemeyebilecekleri için) talep fiziksel olarak imkansız olduğunda bu iki kez haksızlık olur.Bir sınıfa geç katılmak ve yetişmek zorunda kalmak yeterince cezadır;Onlara 0'larla başlamak haksızlıktır (onlara ve diğer profesörlere) ve eğitim amacına hizmet etmez.
@Mehrdad: Terminolojinizi çözümlerken sorun yaşıyorum."Bölüm" derken, "ders alan öğrencilerin bölünmesiyle oluşan sınıflardan birini" kastediyorum (Meriam-Webster, tanım 11a: https://www.merriam-webster.com/dictionary/section).Aynı kurs başlığı olmasına rağmen, hepsi ayrı eğitmenler, dersler, ödevler vb. İle yürütülür. IME, bu, olmamasından daha yaygındır.Kurumunuzda öğrenciler belirli bir bölüm / eğitmen / müfredat için önceden bekleme listesine alınmışsa, bu çok farklı bir bağlamdır.
@Henry: Biraz ileriye dönük planlamayla bu kadar karşı olduğun şey nedir?Onlardan burada roket bilimi yapmalarını istemiyoruz.Kolej daha sonra ders eklemenize izin vererek * güzel * oluyor;daha önce gerekli özeni göstermelerini gerektirerek bunu tamamen yasaklamış olabilirlerdi ve bu adil olurdu.O zaman ne yapardın?Kurumumda söylediğim gibi, bu sadece insanların gözle görülür derecede şikayet ettikleri bir şey değildi (ve bana güvenin bana çok fazla * başka görünür şikayetleri vardı);kayıttan bağımsız olarak kurslara devam etmeniz bekleniyordu ve bu gayet iyi çalıştı.
@DanielR.Collins: Bunu başka bir şekilde ifade edeceğim.Öğrencilerden bir bölüme gidip başka bir bölüme eklenmekten bahsederken - bunlar aynı müfredata göre mi öğretiliyor, aynı derecelendirme eğrisinin bir parçası olarak mı derecelendiriliyor, aynı projelere mi atandı?Yoksa birbirlerinden tamamen bağımsızlar mı?Tamamen bağımsızlarsa, o zaman senin sorunun var diyorum - resmi bir denetim veya bekleme listesi prosedürüne sahip olmak bunu çözmez.Gittiğim yerde, her biri birçok tartışmanın olduğu birkaç bağımsız ders (daha büyük sınıflar için) gibi olurdu.50 bağımsız ders değil!
@Mehrdad: "Bir veya iki ekstra kurs için üç hafta boyunca tüm işi yapın", "biraz ileriyi planlamaktan" çok daha fazlasıdır. Bu kadar karşı olduğun biraz defter tutma ile ilgili ne var? Çok daha azöğretim üyelerinin haftalarca ekstra ödev yapmak yerine geç ödevlere not vermesi için çalışmak. "İyi" olmak (muhtemelen öğrencilere bir armağan olmaktan çok iyi bir politika olduğuna inandığından) okulun bir karardı.Öğrencileri onu takip ettikleri için cezalandırarak bu politikanın altını oymak fakülte üyelerinin ayrıcalığı değildir.
@Henry: Sınıflarınıza henüz bağlı kalmadıysanız, ** yalnızca ** ekstra kurslar için çalışmanız gerektiğini biliyorsunuz, değil mi?Erken plan yaparsan erken plan yap ve bu problemi yaşamazsın diyorum.Yetişkinler böyle yapar.Dönem başında taahhüt etmek istemiyorsanız, sonunda işe yaramasını sağlayın, insanların etrafınızda dans etmesini beklemeyin.Bunu söylemeye devam ediyorum ve sen onu görmezden gelmeye devam ediyorsun ama bu sistemi tam anlamıyla gördüm ve iyi çalışıyor.
@Mehrdad: Politikayı baltalamaktan kastettiğim tam olarak bu: öğrencilerden ya fazladan çok iş yapmalarını ya da daha kısıtlayıcı bir politika altında hareket etmelerini talep etmek ("erken taahhüt").Değerlerinizle eşleşen farklı bir politika ("ileriyi planlayın") istiyor ve değerleriniz o kadar evrenselmiş gibi davranıyorsunuz ("Yetişkinler böyle yapar"), bu politikayı tek taraflı olarak dayatmayı haklı çıkarıyorlar.Yapmazlar.Okulunuzun ekleme kuralları istediğinizden daha cömertse, onları değiştirmeye zorlarsınız, onlara uymanızın öğrencilerinizin "etrafında dans etmeniz" gibi mantıksız bir talep olduğunu düşünmezsiniz.
@Henry: Politikanıza "kısıtlayıcı" demek yerine "rahat" demeye ne dersiniz?Sana söylediklerimi yapan saygın bir üniversite görmedin mi?Burada, size sayısız örnekten ** birini ** vermek için: http://www.math.ucsd.edu/~abowers/past/20a_winter_2016/waitlist.html
@Mehrdad: Sizinkine kısıtlayıcı demedim, onu okul genelindeki politikadan daha kısıtlayıcı olarak adlandırdım.Hayır, tarif ettiğiniz gibi bir okul görmedim (belki varolsa da).Genelde herkesin yaptığına dair yanlış bir inançla, eklenme tarihini tek taraflı olarak yerine getirmekte başarısız olan bireysel profesörleri gördüm: profesörler, özellikle kendi bölümleri dışında, diğer sınıflarda idari politikaların neye benzediğini bilmezler.(Öğrencilerin bekleme listesinde bir pozisyona sahip olmaları için bir politikayı açıklayan birine bağladınız, bu tartıştığımız şeyle aynı değil.)
@Henry: Bu nasıl?Bölüm çapında politika: [* "** Sınıf açıldıktan sonra sınıfa kaydolmayı düşünüyorsanız, birinci günden itibaren sınıf ve tartışma bölümüne katılmalı, ödev teslim etmelisiniz, vb. **." *] (Https: //math.berkeley.edu/courses/enrollment-scheduling) Bunun hala bir şekilde yetersiz olduğunu düşünüyorsanız - bu dünyada ikna edici bulduğunuz * herhangi bir şey * var mı?Bana * kendi * bakış açınıza uyan bazı yazılı politikalar gösterebilir misiniz?
@Mehrdad: Yine bir bekleme listesi politikasına bağladınız.Bu örneklerin neyi kanıtlaması gerektiğinden emin değilim;bireylerin veya departmanların yapmamaları gereken şeyleri yapması, iyi olduklarının değil, bunların gerçekleştiğinin kanıtıdır.Politikanın açık bir parçası olarak çalışmaya ayak uydurma gerekliliğini belirten [kurumumun ekleme politikasını] (https://www.college.upenn.edu/registration-process) arıyor olabilirsiniz.Bu benim tercih ettiğim politikam değil, ancak böyle bir kurumda kaçırılan ödevler için 0 veren profesörlere itiraz etmiyorum, çünkü bu yazılı politikanın gerçek bir parçası.
@Henry: Savunduğunuz politikayı gerçekten * yazan * bir okul örneği göstermeye ne dersiniz?Biliyorsunuz, eğitmenlerin öğrenci uzatmalarına / düşürmelerine / vb. İzin vermesi gereken politika.geç kayıt yaptırırlarsa ödev için?Birini bulamazsanız, niyetlerinin * olmadığını * ve bir politikanın yokluğunu yanlış yorumlayan * siz olduğunuzu düşündünüz mü?
@Mehrdad: Yine, tüm kurumların belirli bölümler için bekleme listeleri yoktur.Örneğin, U. Texas'ta her departmanın takdirine bağlı olarak açılıp kapatılabilirler: http://registrar.utexas.edu/staff/waitlists ("Bir listeyi neden açmalı veya kapatmalıyım?").Benim kurumumda bekleme listesi yok.Ancak bu iki örnekte de bölüm, öğrencileri bölümün seçtiği ve önceden bilinemeyen bölümlere geç ekleyebilir.
Kurumumda resmi politika, öğrencilerin kayıtlı olmadıkları derslere katılmalarına izin verilmemesidir (http://devpolicylibrary.gatech.edu/student-life/d.-attending-classes)Bu, bir profesörün bekleme listesindeyken öğrencilerin derslere katılmasını istemesini zorlaştırır.
@DanielR.Collins: Tekrar söylüyorum, resmi bir "bekleme listenizin" olup olmaması tamamen alakasız.Bir bekleme listesi, henüz kaydolmayı başaramamış bir sınıfa girmeye çalışan bir grup öğrencinin resmi adıdır.Bekleme listesi olsun ya da olmasın, durum tamamen aynı ve dolayısıyla bahsettiğim politika aynı: bir sınıfa girmeye çalışıyorsanız, işi 1. günden itibaren yapıyor olmalısınız. NedenBunu sürekli gündeme getiriyorsunuz, özellikle daha önce bahsettiğinizden tamamen bağımsız göründüğünde, 1 yerine 50 bölüm olduğu düşünüldüğünde.
Öte yandan, bir sınıfta oturup işi resmi olarak eklemeden yapmak da mümkündür.Profesörün, öğrencilerin dersi sonradan ekledikleri için kaçırdıkları çalışmaları telafi etmelerine izin vermesinin hoş olacağını düşünmeme rağmen, bunu yapmak zorunda olduğuna inanmıyorum.
@Mehrdad Öğrenci sayısı oda kapasitesini aştığında ne yaparsınız?Pek çok Üniversitede (benimki bunlardan biridir), sınıf mevcudu, sınıfa atanan odadaki gerçek koltuk sayısına göre belirlenir ve genellikle daha büyük odalar yoktur.Öğrenciler kendilerini bekleme listesine alırlar çünkü sınıfta onlar için fiziksel yer yoktur ...
@NickS: O zaman kaydolmanıza izin vermezler.Açıkça mevcut olan noktalara bağlı olarak şarta bağlı ...
@Mehrdad Soru kaydolmakla ilgili değildi, soru bekleme listesindeki öğrencilerle ilgiliydi.Bu öğrenciler başka birinin dersi bırakmasını bekliyorlar ki bu sık sık oluyor.Onları katılmaya nasıl zorlarsınız?
@Mehrdad Ayrıca, bu üniversitenizdeki sınıf politikası değil mi?Ne dediğini kontrol edin: "Hiçbir öğrenci, uygun çalışma listesi yetkilisinin onayı ile kayıt yaptırıp kaydolana kadar herhangi bir organize öğretim faaliyetine giremez." Http://www.registrar.ucla.edu/Registration-Classes/Enrollment-Policies/Sınıf Politikaları / Sınıf Devam
@NickS: Onları * katılmaya * * zorlamazsınız *, malzemeye ayak uydurduklarını * ve buna göre ilerlediklerini * varsayarsınız.Size sorarlarsa materyale erişim izni verebilirsiniz, vb. Yapmadığınız * son teslim tarihlerini değiştirmektir.Son yorumunuza cevap vermeyeceğim, aynı zamanda çok açık bir şekilde * "Geç kayıt ** bir kurstaki yetersiz performansı haklı çıkarmak için ** kullanılamaz **" * nerede olduğunu tartışmak istemediğim içinBu web sitesinde üniversiteye gitmiş olabilirim (ve beni takip edip çözdüyseniz, lütfen buna saygı duyun ve kendinize saklayın).
@NickS: Bağlandığınız aynı sitenin ["Sınıfları Denetleme" hükmünü] (http://www.registrar.ucla.edu/Registration-Classes/Enrollment-Policies/Class-Policies/Auditing-Classes) not edin: * "Eğitmenin izniyle, kayıtlı öğrencilerin ve ilgilenen kişilerin bir sınıfı denetlemesine izin verilir. "* Böylece eğitmen, 1. günden itibaren denetlemenize izin verebilir ve kaydolursanız 1. günden devam etmenizi bekleyebilir.Açıkçası, aklı başında bir eğitmen, kursa erişmenize doğrudan * izin vermez * ve sonra kaydolmayı başarırsanız sizi suçlamaz !!Bunların neden açık olmadığı gerçekten kafam karıştı ...
@Mehrdad Öncelikle yanlış bir izlenim verdiysem özür dilerim, örnek olarak yayınladığınız web sitesi, web siteniz olduğunu düşündüm, okulunuzdan kastım bu, yanlış kelime seçimi, bunun için üzgünüm :), IMO, yani bekleme listelerinde biten öğrencilerin bir sınıfa girme garantisi yoktur, ancak çoğu zaman dönem başına birkaç ders almaya zorlanırlar (bu büyük olasılıkla üniversiteden üniversiteye farklılık gösterir).Sınıfa girdiklerinden emin olmak için, genellikle birine katılma umuduyla birden fazla kurs için bekleme listesine katılmaları gerekir ...
Öğrencilerden tüm bu sınıflarda çalışmalarını istemek, hangisinin açılacağını bilmemek IMO biraz fazla.Son gönderiye gelince, evet, bu, örneği yayınladığınız üniversitede iyi bir seçim, ama benim yerimde değil.Öğrenci sayısı sınıf sınırına ulaştığında, öğrenci ister katılmak ister denetlemek isterse, odada fiziksel bir yer kalmaz ve bekleme listesine eklenir.
@NickS: (Ah anladım, bunu hatırlamadım üzgünüm.) Evet, bu doğru.Bekleme listeleri dönem sonuna kadar devam etmez, birkaç hafta sonra biter.İlk birkaç hafta içinde devam etmeniz bekleniyor.Daha sonra kaydolma prosedürü bekleme listesi ile ilgili değildir ve soru altındaki başka bir yorumda (burada değil) söylediğim gibi, atlanacak bazı çemberler olduğundan ve garanti veya otomatik olmadığından yaygın olarak kullanılmamaktadır.Böyle bir çember, eğitmen onayını ve kendi imzanızı içerir; bu, hem ne yaptığınızı bildiğinizi hem de nasıl çalışacağını anladığınızı ima eder.
Scott Seidman
2017-01-09 18:10:25 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Hayır, değil. Notun nasıl oluşturulduğu konusunda veya tercihen çalışmayı telafi etme fırsatı ile bir miktar uyum sağlanmalıdır. İkincisi, takviminizi oynamaktan vazgeçiriyor.

Yine de, üç ya da dört hafta saçma. Resmi kayıtları dışında sınıfta olsalardı, ödevleri teslim etmenin bir yolunu bulmalı ya da onlara bir yol bulmalıydın.

Daniel R. Collins
2017-01-09 22:04:52 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Bu konudaki çözümüm, dönem sonunda her öğrencinin ağırlıklı toplamından belirli sayıda düşük veya eksik ödev çıkarılması ve bu sayının en az ekleme / bırakma dönemindeki kadar ödev olması. Öyleyse, bu durumda geç eklemelerin bu görevlerde sıfır almasının adil olduğunu düşünüyorum; yine de kurs için en yüksek notları alabilirler, ancak güvenlik ağı olmadan çalışıyorlar. Kural ve işlem tüm öğrenciler için aynıdır. Düşürme politikasını geç ekleyenlere açıkladıktan sonra önemli bir şikayet hatırlamıyorum.

Bu benim soruna çözümüm.
Öğrenciler, hangi ödevi bırakacakları konusunda bir seçenekleri olmadığı için hala "adil" olmadığından şikayet etmiyor mu?
@Mehrdad: Hayır, bu şikayeti hiç duymadım.
Bu oldukça şanslı!
@Mehrdad: Ben öyle görmüyorum;kimse neyi bırakacağı konusunda bir "seçim" yapmıyor.
Ben de öyle görmüyorum, ama bunu bu şekilde gören başka öğrenciler de gördüm, çünkü bunu "bu adamın sevmediği ödevi yapmaktan kaçınma şansı 2 vardı ama ben yapmadım"t ".En başta ödevi yapmama konusunda bir karar verme şansları olmadığını hissediyorlar.
3.000'den fazla öğrenci döneminde hiç kimsenin içeriğine göre bir ödevi kasıtlı olarak atlamayı seçtiğini iddia ettiğini duymadım.
içerik, belki değil, ama diğer sınıfların aşırı iş yükünden?kesinlikle.Pek çok insan bir noktada matematik işlemlerini yapabilir ve X ödevini kaçırmak ve 0 almak onlara 8/10 garantisi veriyorsa, gelecek hafta bu dersi geçmeleri gereken Y ödevinde geçirmeye değer., o sınıfta başarısız olmak yerine, sizinkinden küçük bir ondalık avantaj elde etmek yerine.
@DanielR.Collins: geçmişim GCSE'nin ders ödevi için bir bırakma sistemi vardı ve ilk N ders çalışmamda tam not aldım (IIRC kural 3 çifte 6 parçaydı, her bir çifti say ve diğerini bırak).Olduğu gibi, kasıtlı olarak bir ödevi atlamayı seçmedim, ancak diğer konulardaki iş yüküm yüksek olsaydı çok iyi olabilirdim.Zaman daha iyi harcanır.Öğretmenim, sınav kurulu tarafından% 100 puanın gözden geçirilme riski olduğunu ve sonra ikinci bir atış yapmanın faydalı olacağını, ancak bu argümanın çoğu üniversite dersi için geçerli olmayacağını iddia etti.
... kısacası, tarih ders sistemi (a) zaman baskısı olan ve ayrıca (b) tarihte iyi olan öğrenciler için coğrafyada bir avantaj yarattı.Ancak, ders notu şeması onu şiddetlendirmese bile, konular zaman için rekabet ettiğinde her zaman durum budur.Öyleyse, hiç kimsenin bundan şikayet etmemesi şanslı olsa da, böyle olsaydı özellikle zorlayıcı bir vakası olacak gibi değil :-)
JeffE
2017-01-10 02:08:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Evet, resmi olarak kayıtlı olup olmadıklarına bakılmaksızın, öğrencilerin bu ev ödevi politikası da dahil olmak üzere gerekli kaynaklara dönem başından itibaren ancak ve ancak erişmeleri kesinlikle etiktir.

Yıllardır müfredatıma "geç eklemek, eksik ödevleri mazeret etmez" politikası uyguladım, kısmen derslerimin genellikle başladığı uzun bekleme listelerine karşı bir savunma mekanizması olarak ve kısmen de öğrencilerin önemli şeyleri kaçırmasını önlemek için kursun ilerleyen bölümlerinde ihtiyaç duyacakları erken materyal. Üstelik, bekleme listesine ilk ev ödevi puanlarına göre öncelik veriyorum ve ödevlerini göndermezlerse öğrencileri bekleme listesinden çıkarıyorum.

Kısacası, dersimi geç eklemek istiyorsanız, erken kurs materyali ile ilgilendiğinizi kanıtlamanız gerekir, çünkü aksi takdirde daha sonra tamamen kaybolursunuz.

Ancak bunun adil olduğundan emin olmak için tüm ödevlerimi halka açık kurs web sitesinde yayınlıyorum site (bazı aptal şifre korumalı ÖYS'nin arkasında değil), ders notları ve gerçek derslerin kayıtları. Dahası, asistanlar ve sınıf öğrencileri hangi öğrencilerin resmi olarak kayıtlı olduğunu bilmiyorlar; gönderilen her şeyi derecelendirirler. Ek çalışma, kurs personeli için asgari bir yüktür ve kayıtlı öğrenciler okulu bıraktıkça ve aktif öğrenciler resmi kadroda yerlerine geçtikçe hızla kaybolur.

Bir sınıfa resmi olarak kaydolmak yalnızca bir idari engeldir . Öğrencilerin işi yapma becerisiyle hiçbir ilgisi yoktur.

Hmm, bu politika, farklı ekleme / bırakma politikalarına sahip diğer okullarda oldukça berbat olurdu ve elbette, bir öğretmenin sizin yaptığınız şeyi yapmasını gerektirir, bu da işleri herkese açık olarak yayınlar ve sınıfınıza geç katılan öğrencilerin tuzaklarını iyi bilinir kılar.
Ev ödevini halka açık bir şekilde yayınlamanıza gerek yok, sadece "eğer bekleme listesindeyseniz veya denetliyorsanız, o zaman benimle konuşun ki size materyalleri alayım" demeniz yeterli.Bunun dışında size tüm kalbimle katılıyorum, görünüşe göre çılgın insanlar bunun bir şekilde etik olmadığını söylüyorlar.Tamamen etik, işi insanlar yapmalı.
@Mehrdad _Ev ödevini herkese açık olarak yayınlamanıza gerek yok_ - Doğru, ancak alternatifinden _çok daha basit.Ev ödevinin fazladan bir kopyasını almak için ofisime gelen 100'den fazla öğrenciyle uğraşacak zamanım yok.
@iheanyi Profesyonellerden ders materyallerini herkese açık olarak göndermelerini istemenin kötü bir şey olacağını söylüyorsunuz.
@JeffE: Gerçekten, buna şüphe yok.Ancak bazı LMS, resmi kadroda olmayan öğrencileri eklemenize izin verir, böylece onlar için yazdırmanıza gerek kalmaz.Bu nedenle, eğer onu herkese açık olarak yayınlamak istemiyorsanız (çoğu yapmaz), ilk birkaç derste isimlerini sorabilirsiniz, böylece onları ekleyebilirsiniz.
@Mehrdad Evet, ama o zaman bir LMS kullanmam gerekir.
Doğru, herkese açık bir kurs web sitesine önerdiğiniz alternatif bu.Bir LMS'ye geçmeniz gerektiğini söylemiyordum, sadece bir LMS kullanmanın alternatifinin, ödevin fazladan 100 kopyasını yazdırmak ve öğrencilerin gelmesini beklemek kadar kötü olmadığını söylüyordum.
Aslında materyalleri herkese açık olarak yayınlamanın ** iyi bir şey olduğunu düşünüyorum.Ancak, oldukça eminim (3 farklı okuldaki kişisel sınırlı deneyimime ve diğer birkaç arkadaşımdan gelen anekdot raporlarına dayanarak), bunun norm olmadığına.Bu yüzden, cevabınızı genellemek güvenli olmadığını düşündüğüm bir varsayıma dayandığı için eleştiriyordum.
Bir lisans ve daha sonra bir asistan olarak, sınırlı örnek boyutuma rağmen, ders materyallerinin herkese açık olarak gönderilmesinin norm olmadığını düşündüğüm için daha fazla bağlam vermek gerekirse, ders materyallerini yaymak için Blackboard ve benzeri çevrimiçi araçları kullanma yönünde artan bir baskı vardı..Bunlar evrensel olarak bir kurs düzeyinde kilitlendi - belirli bir dönemdeki belirli bir ders için belirli bir anahtarı almanız veya prof veya TA'ya kaydolmanız gerektiği gibi.Siteleri yöneten çoğu profesör SEO kullanmıyordu, bu da bakmayı düşünseniz bile keşfetmenizi zorlaştırıyor.Yani, bilmenin tek yolu aslında 1. sınıfa katılmaktır.
Gelecekteki broşürler (varsa) üniversitenin etki alanı URL'sinde derinlemesine iç içe geçmiş olanları içermeyeceğinden ve tabii ki bu, bunların herhangi birinin çevrimiçi olarak mevcut olduğunu varsayar.Belki de böyle bir politika, tipik bir öğrencinin belirli bir profesör ve nasıl çalıştığı hakkında daha fazla apriori bilgisine sahip olduğu lisansüstü dersler için işe yarar, ancak işler çok değişmedikçe, genellikle lisans dersleri için işe yaramaz.
Öyleyse, bekleme listesinde 100 öğrenciniz var, tüm niyet ve amaçlar için kursu alan, ancak programlarında buna zaman tanımayan?Görünüşe göre "geç ders ekleme" fikrini reddediyorsunuz, bu da üniversite karşı baskı yaratmadığı sürece sorun değil.Geç ekleyemezsiniz, ancak kursa başlayabilir ve sonra üniversitenin size listenin kapandığını ve bunun için herhangi bir kredi alma olasılığı bulunmadığını bildirdiği noktada okulu bırakabilirsiniz.Aslında, seçilmiş birkaç katılımcıya üniversite kredilerinde küçük bir kenara sahip bir MOOC öğretiyor musunuz?;-)
_Öyleyse bekleme listesinde 100 öğrenciniz var, tüm niyet ve amaçlar için kursu alan, ancak programlarında buna zaman tanımayan? _ - Hayır.Sınıfa sığacak olandan 100 daha fazla katılımcının olduğu bir sınıfa öğretiyorum ve sınıfa zaman ayıran herkesin kredi almak için gerekli idari engelleri aşmasına yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.- _Üniversitenin size listenin kapandığını bildirdiği noktada dışarı çıkın_ - Hayır.Listeyi kendim tutuyorum ve resmi ekleme son tarihinden sonra bir alan açılırsa gerekirse çaba dokümantasyonu ile geçersiz kılmalar talep ediyorum.
_Aslında, seçilmiş birkaç katılımcıya üniversite kredilerinde küçük bir kenara sahip bir MOOC öğretiyor musunuz? _ - Hayır.Geçen dönem sınıfımda 400 öğrenci vardı ve yarıyılı bekleme listesine başlayanlar ve işi yapan herkes dahil olmak üzere 400 kayıtlı öğrenci ile bitirdim.
Inquisitive
2017-01-09 21:40:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Genel olarak "hayır" derdim, bu adil değil. Dahası, amacınız bu olmasa da, SİZİN dersinizi almak isteyen birini cezalandırdığınız görüntüsünü teşvik ediyor olabilirsiniz.

Okul politikası, görünüşe göre öğrencilerin dersleri geç eklemesine izin veriyor. Politikanız, okul politikasına aykırı olduğunuzu gösteriyor.

Genel olarak, bu politikanın sizi mantıksız gösterdiğine inanıyorum. Öğrenciler gelecek ve gidecek, ancak siz kalacak ve itibarınız da kalacak.

Bob Brown
2017-01-09 19:21:28 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Evet, kesinlikle öyle. Bunun öğretilmiş bir kurs olduğunu varsayarsak, üç veya dört hafta geç katılan öğrenciler önemli eğitimi kaçırmışlardır. ABD'de dört hafta, bir dönemin dörtte birinden fazladır.

Ancak ilk görevin tarihini resmi bırakma / ekleme tarihinden en az birkaç gün sonra ayarlamalısınız. Drop / add sırasında katılan öğrencilerin yetişmek için acele etmesi gerekebilir, ancak bunu beklemeleri gerekir.

Elbette, bir görevlinin olduğu varsayımını yaptım bırakma / ekleme tarihi ve kursun süresiyle karşılaştırıldığında makul olduğu, örneğin 16 haftalık bir dönem için yedi gün. Değilse, bu büyük bir sorundur ve Fakülte Senatosu veya benzer bir organa götürülecek bir sorun. Öğrencilerin bir dönem boyunca rastgele zamanlarda bir sınıfa katılmaları, tüm sınıf için eğitim kalitesinden ciddi şekilde ödün verir ve öğretmeni kötüye kullanır.

Resmi bırakma / ekleme tarihi yoksa veya bırakma / ekleme süresi Kursun süresine oranla uzunsa, geç giren öğrenciler için konaklama yaptırmalısınız. Scott Seidman'ın daha önce de yazdığı gibi, bu öğrenciler için not verme planını değiştirerek değil, işi telafi etmek için zaman tanımalı.

Kesinlikle katılmıyorum.Benim kurumumda (ve muhtemelen OP'lerde), son ekleme tarihi dönemin üç haftasıdır;bu nedenle düzenli görevlendirmeleri haftalarca ertelemek mantıksız olurdu.Aslında, dersi bırakma süresinden önce en az bir not verilmiş ödevi geri vermeyi tercih etmeliyim (kursun zamanlaması ve yapısının bunu mümkün kıldığı varsayılarak), böylece derse hazırlıksız olan öğrencilerin daha fazla uyarı alması gerekir.
@Henry Sizin durumunuzda, her iki noktada da sizinle aynı fikirdeyim ve cevabımı bu anlaşmayı yansıtacak şekilde düzenledim.7 günlük bir bırakma / ekleme süresi ile çalışıyorum.Benim durumumda, notlandırılmış çalışmayı büyük sınıflar için son teslim tarihinden önce iade etmek imkansızdır ve ilk ödevi bırakma / ekleme işleminden kısa bir süre sonra yapılması mantıklıdır.(Ayrıca üç haftalık bir sürenin bana mantıksız geldiğini de söylemeliyim.)
Lisans kurumumun aslında on haftadan üç haftalık bir ekleme süresi vardı (öğrenciler bile bunun aşırı olduğunu ve üç hafta sonra denetlemediğiniz bir sınıfa katılmanın alışılmadık ve riskli bir seçim olduğunu anlasalar bile).Ekleme kuralına uymanın önemi konusundaki görüşlerim, ilk günü kaçırdığım ve herhangi bir eklemeye izin vermenin öğretim stilini bozacağını düşündüğüm için ders eklememe izin vermeyen profesörden etkilendi.Geriye dönüp bakıldığında, bu sadece benim için değil, öğrencilerine bunu yapmayacağını öğreterek tembelliğini almak zorunda kalan meslektaşları için de haksızlık oldu.
@Henry Profesörlerin kurumun bırak / ekle kuralına uyması gerektiğini kabul ediyorum.Aslında, yorumunuzdan önce, kimsenin yapmayacağı hiç aklıma gelmemişti.Bunu denersem bölüm başkanımla hoş olmayan bir sohbet yapardım.
Bir öğrencinin geç ekleyebileceği şu durumları da göz önünde bulundurun: 1) ders dolu olduğu için bekleme listesine alınmış, 2) dönem başladıktan kısa bir süre sonra ana dalların değiştirilmesi, 3) tam zamanlı statüsünü korumak için bıraktıkları bir dersi değiştirme, 4) bölümleri değiştirmeöngörülemeyen zamanlama çakışmaları nedeniyle
@Tristan 4) hariç, bunların tümü bırakma / ekleme sırasında gerçekleşmelidir.4) durumunda, bir profesör diğer bölümdeki çalışmayı kabul etmeyi seçebilir.Öğrencilerin dönem boyunca gelişigüzel ders değiştirmelerine izin vermek, * diğer * öğrencileri rahatsız eder ve geç değişiklik yapanları ciddi şekilde dezavantajlı hale getirir.
@Tristan bu listeye ekleyeceğim: daha yüksek seviyeli bir kurstan daha düşük bir seviyeye düşmek veya bunun normal versiyonuna onur vermek, bu normal değişikliklerden daha uzun bir süre için izin verilebilir (okulum, ekleme son tarihini oldukça rutin olarak feragat ettiekleme ve son teslim tarihi arasındaki boşlukta bunlara izin vermek için).Ancak, Bob'un dediği gibi, bu durumda eksik puanları doldurmak için genellikle eski kurstaki çalışmaları kullanırsınız.
@BobBrown Eskiden çalıştığım bir okulda, bir öğrencinin çeyrek başladıktan sonra sınıfını ekleyip ekleyemeyeceği% 100 eğitmene kalmıştı.Program başkanlarından biri bana, bir öğretmeni fikrini değiştirmeye zorlamayı asla hayal etmeyeceğini söyledi.Tecrübelerime göre, her zaman mantıklıydılar, ancak birkaçının geç eklemeyi kabul etmediğini tahmin ediyorum.
user1717828
2017-01-09 21:22:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Geç katılanlara sıfır vermek, ancak müfredatta belirtmişseniz (veya başka bir şekilde onlara erişilebilecek şekilde iletmişseniz) adildir.

Öğrenciye adaleti dengeleyen daha iyi bir çözüm ve profesör, kayıt sonlandırma tarihinden itibaren tüm gecikmiş ödevleri tamamlamaları için onlara aynı süreyi tanımaktır. Örneğin, bir haftalık ödevlere not verildiyse ve beşinci haftanın başında beşinci bir ödev ilan edildiyse, tüm yeni öğrencilere beş ödevi de bitirmeleri ve yetişmeleri için bir hafta verin.

Count Iblis
2017-01-10 02:09:39 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Hiç sorun olmasa ve tüm öğrenciler tüm ödevleri yapıp planlandığı gibi sınava girseler bile, bu% 100 adil değildir, çünkü ödevler ve sınavlar öğrencilerin yeteneklerini değerlendirmenin yanlış bir yoludur. Yani, olağan sistem zaten bir uzlaşmadır, ancak öğrencilerin konuyu ne kadar iyi öğrendiklerini öğretmenin ve değerlendirmenin tek pratik yolu budur. Öyleyse, ödevler ve sınavlar için kullandığımız belirli bir sistem, altın standardını sürdürmek ana hedef olacak şekilde mükemmel bir altın standartmış gibi davranmamalıyız. Bu yanlış tutum, öğrencilere, ödevleri kaçırmak öğrencilerin kontrolü dışındaysa bile, kaçırılan ödevler için sıfır puan verebileceğiniz fikrine yol açar.

Öğrenciler konuyu öğrenmek için oradalar, Prof. . öğrencilere öğretmek için var. Ödevler ve sınavlar sistemi bunu kolaylaştırmaya yardımcı olmak için var, bizler sorunları çözerken kuralları dini olarak desteklemek, kuralları ana sorun haline getirmek için orada değiliz. Ödevlerle ilgili sorunlar varsa, temel bilgilere geri dönmeli ve öğrencilerin kursta ne kadar başarılı olduklarını en iyi nasıl değerlendirebileceğinizi düşünmelisiniz.

joel.cass
2017-01-10 04:31:14 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Öğrencilerin ödev yapmak zorunda kalmamak için geç girişi istismar edebilmeleri ışığında, işi gerçekten yapmak zorunda kalan sınıfın geri kalanına geç girişlere sıfır verilmesi adil görünmektedir.

Orta noktayı bulmaya çalışıyorum, örneğin teslim tarihinin geç girişlerin bitiş tarihinden sonra olması veya ödevi bitirmek için birkaç gün içinde yeni öğrencilere dağıtılması iyi bir fikir gibi görünüyor.

Wug
2017-01-12 10:14:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Eğitmen değilim, ancak yeni bir öğrenciyim, bu yüzden fikrimi ringe atacağım.

Aşağıdakilere dayanarak:

  • İster öğrenciler fiziksel olarak sınıfa katılamazlar ve duruma göre bu derse katılamazlar ve (neredeyse kesinlikle) sizin görünürlüğünüzün veya öğrencinin kontrolü dışındaki faktörlere bağlı olabilir
  • Yüksek talep gören dersleri almaya çalışan öğrenciler genellikle bekleyecek Kayıtlı öğrencilerin dersi bırakması nedeniyle zaman dilimlerinin başlama sonrası açması ve öğrencilerin böyle bir şansın ortaya çıkmasını beklerken fazladan birkaç ders için sınıf çalışması yapmasını beklemek genellikle makul değildir
  • Sanmıyorum Eğitim kariyerim boyunca erken ödevleri yapmaktan kasıtlı olarak çıkmak için bir sınıfa kaydolmayı bekleyen biriyle tanıştım
  • Ekleme bırakma tarihinden önce olduğundan, bu sizin elinizde olmayabilir neyse, üniversite politikasını inceleyin veya diğer eğitmenlere sorun
  • Okuldan sonraki hayatı gerçekten yansıtmıyor. Çoğu şirketin işe alma süreci, uygulama pencereleri gibi kavramlardan bağımsızdır
  • Bir eğitmen olarak, öğrencilere materyali öğretmek ve onları ne kadar iyi bildiklerine göre adil bir şekilde yargılamak sizin görevinizdir. Sınıfı eklemeden önce bazı seansları kaçırdıkları için aksi halde parlak olması muhtemel öğrencileri cezalandırmak pek mantıklı değil.

En iyi seçeneğiniz uzlaşmaktır. Sınıf ödevlerinin çok küçük bir bölümünü kaçırırlarsa, yüzde birkaç puandan daha az, belki de bu notları ortalamalarından düşürür. Daha fazla işi kaçırırlarsa, bu görevleri (veya aynı materyali kapsayan benzerleri) bir miktar kredi karşılığında tamamlamalarına izin vermeyi düşünün.

Anekdotlara göre, dersleri alırken, sınıfları büyük olan eğitmenlerin çoğu (genellikle birçok ana dal için gerekli olan ve bazen eğitmen başına 100'den fazla öğrencinin olduğu fizik ve matematik dersleri) tam da böyle bir alternatif versiyona sahipti sadece öğrencilerin kendi kontrolleri dışındaki koşullar nedeniyle (geç ekleme, acil seyahat vb.) işlerini kaçırmaları için önceden planlanan her ev ödevi için

arp
2017-01-12 06:23:16 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Yeni öğrencilerin bir sınıf eklemesine izin verip sonra notlarını cezalandırmak adil değildir; Geç vermeniz gerekiyorsa, kaçırdıkları işi telafi etmek için makul bir şans ekler. (Ek olarak, bu, kaçırdıklarını öğrenmelerine yardımcı olur.)

Başka bir cevap, öğrencilerin sınıfa resmi olarak eklenmeyi beklerken işi spekülatif olarak yapmaları gerektiğini önerdi, ancak bu olmayabilir uygulanabilir: 9 farklı sınıf için bekleme listesindeysem, her ihtimale karşı 9 farklı görev yapmayacağım. (Aynı zaman diliminde birden fazla ders için bekleme listesindeysem bu özellikle sorunludur - hepsine oturamıyorum bile.)

Öğrencilerin kritik bir çalışması varsa dersi son teslim tarihine kadar eklerlerse kaçırmış olacaklar, sonra üniversiteden geç ekleme politikasına bir istisna isteğinde bulunacaklar ve talebinizin reddedilmesine hazır olacaklar.

Dokuz ders için bekleme listesindeyseniz, başka sorunlarınız var gibi görünüyor.
@PhilipSchiff büyük bir üniversitede popüler bir dersi almak isteyen bir öğrencinin programına uyan her bölüm için bekleme listesine girmesi veya bir öğrencinin çeşitli dersler için bekleme listesine girmesi nadir değildir.belirli bir mezuniyet şartını karşılayan.(Bu her zaman kötü bir planlama meselesi de değildir - okuldayken ana dalımda kaydın açıldığı günü dolduran zorunlu dersler vardı.)


Bu Soru-Cevap, otomatik olarak İngilizce dilinden çevrilmiştir.Orijinal içerik, dağıtıldığı cc by-sa 3.0 lisansı için teşekkür ettiğimiz stackexchange'ta mevcuttur.
Loading...