Soru:
Seni her zaman aşağılayan bir meslektaşla nasıl başa çıkılır?
Shamisen Expert
2016-01-16 05:27:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tamamlaması 5 yıl sürecek olan doktora programıma yeni başlıyorum ve kendi araştırma grubumdan, beni her fırsatta aşağılamayı bırakamayan bir kişiyle uğraşıyorum.

Araştırmamızda nörobilim mühendisliği bölümü sanırım çok hırslı biri olarak kabul edilirdi. Notları iyi ve üniversitede yaklaşık üç yıl olmasına rağmen bazı makaleleri yayınlandı. Ama kişiliği çok kötü ve beni bölümdeki diğer bazı araştırmacılarla karşılaştırarak sürekli aşağılamaya çalışıyor.

  • Örneğin gelip ben diyecek Öyle ve öyleyse kim seninle aynı yıl içinde ve onun zaten yayınlanmış makaleleri var, sen bilmiyorsun.

  • Ya da bir sınıfta çok başarılı olan ve hatta siz sadece ortalama bir öğrenciyken profesörlerin tavsiyesini alan diğer kişiyi tanıyorum.

  • Durmaksızın bir lisans öğrencisi olarak not ortalamam ve derslerimde nasıl olduğumu soracak. Başlangıçta beni önemsediğini düşünmüştüm ama sadece zayıf yönlerimi kullandığını anlıyorum.

  • Bana ayrıca araştırma odağımı soracak ve yapmaya çalıştığım şeyin hiçbir değeri olmadığını veya çok küçük olduğunu söyleyecek. Araştırma planlarıma başkalarının önünde açıkça gülecek ve bunun hiçbir değeri olmadığını söyleyecek.

  • İlk tanıştığımızda bile bana, içinde olduğunu söylediğim geçmişimi sordu endüstri mühendisliği ve o sadece güldü çünkü heropinionda daha prestijli olan bir tür gelişmiş araştırma programındaydı

  • Son olarak, yukarıdakilerin hepsini önünde yapmakta ahlaki bir rahatsızlığı yok diğer insanların. Aslında bunu bana sadece etrafta insanlar varken yapıyor.

Hepsinden kötüsü, neredeyse her konuda bir varsayımda bulunmasıdır. Şu anki üniversitede yayınlanmamış birkaç araştırma makalem var, bu yüzden listede yok. Not ortalamam, üniversitenin ilk yıllarında aşağı çekildi, ancak yükseldi ve sonunda 4.0'ım vardı. Üstelik kendisi de çok iyi durumda değil, sadece çok özel uygulamalarla ilgili birkaç küçük yayınla ve yalnızca belirli türlerle tanınıyor ve pek bir genelci değil ve araştırmasının hemen dışındaki alanlar hakkında çok az şey biliyor. Ama sence bunu ona hiç söyledim mi? Onu yaratıcılığından yoksun olduğu için mi çağıracaksınız? Veya ona not ortalamasını ve kötü yaptığı dersleri sorarak ona "Bay X'in bu kursta senden çok daha iyi olduğunu" söyleyeyim? Elbette iyi bir insan olduğum için değil.

Aynı araştırma ekibindeyiz. Birlikte çalışmalı ve birbirimizden bir şeyler öğrenmeliyiz, yine de bana bu şekilde davranıyor. Araştırmaya başladığım ilk birkaç ayda çok rahatlamıştım çünkü lisansüstü eğitimde karşılaştığınız bu tür insanlar hakkında çok şey duydum, ancak bir tanesiyle bile karşılaşmadım ve herkes o kadar yardımcı oldu, ama işte orada. Dostane bir ilişki içinde ilerleyemeyeceğimize göre, benim için en iyi alternatif nedir? Çok mu hassasım?

Sadece dilinizi ısırın derim ve kendinize şunu hatırlatırım ki, mezun olduktan sonra, nerede biterse biter, bölümler arası siyaset onun gibi bir insanı mutsuz eder. Bu yanıttan memnun kalmazsanız, onunla olan sorunlarınızı danışmanınıza iletmeniz muhtemelen zarar vermez. Etkiliyorsa. Araştırma grubunuzun performansı, farkında olmaları gereken bir konudur.
Endüstri mühendisliği genellikle lisans şakalarının (biz buna "hayali mühendislik" diyoruz) darbesi çünkü birkaç zor "çekirdek" sınıf * gereksinim * değildir. Bununla birlikte, bir doktora öğrencisi olarak, muhtemelen zor ve ilginç derslerden kaçınma işinde değildiniz, bu nedenle EM teorisi almadığınız için hangi seçmeli ders için zamanınız olduğunu belirtmeye hazır olmalısınız. Lisansüstü dersler bu konuda daha da yardımcı olacaktır. Bu alışılmış suçluyla durumu kurtarmayabilir, ancak kısıtlı doğrusal olmayan optimizasyon yöntemlerini çalıştığınızı belirtmek, (devamı ...)
bir IE programından gelmenin size daha az yetenek ve görev bıraktığını varsayan birinin saygısını kazanmanıza yardımcı olur, bu konuda tamamen kibar olsanız bile. Elbette geliştirmekte olduğunuz üst düzey becerilerin yerine geçmeli ve bunları açıkça "benim matematiğim de iyi, sadece farklı ve eşit derecede zorlu problemleri çözüyorum" şeklinde ifade etmelisiniz.
@BenVoigt OP, diğer kişinin (ona Alice diyelim) saygısını kazanmaya çalışıyormuş gibi görünmemelidir. Ona hiçbir şey borçlu değildir ve Alice'in önünde kendini kanıtlaması gerekmez. Danışmanlarını düzenli bir şekilde iyi çalışarak ikna etmesi gerekiyor. Ama Alice'e kendini kanıtlamak zorunda görünmesi onun için ters etki yaratacaktır. Tutum ve davranışla (kelimelerden çok) oyun masasına katılmayacağını, şimdi ve sonra değil, işaret etmesi gerekiyor.
@CaptainEmacs: Dediğim gibi, tekrar eden suçluya hiçbir faydası olmayacak. Ancak söz konusu suçlu, başkalarının gözünde OP'yi azaltıyor olabilir, bu nedenle buna nasıl karşı koyulacağını bilmek bazen faydalı olabilir.
@BenVoigt Fikrinizi anlıyorum ve eleştiri gerçekçi olsaydı aynı fikirdeyim. Bununla birlikte, açıkça burada eleştiri "Alice" in politik bir aracıdır ve bu durumda, herhangi bir kendini haklı çıkarma özür diler. Politikacıların, olmadıklarını çok iyi bilseler bile kendilerini haklı çıkarmayı ve haklı olduklarını iddia etmekten hoşlanmamalarının bir nedeni var. Siyasi olarak düşmanca bir takımyıldızda, güven yaymak ve "Ne istediğimi biliyorum ve senin fikrin önemli değil" unsuru, rasyonel bir yanıt verme girişiminden daha etkilidir. Ne yazık ki ve bir bilim adamının içgüdüsüne oldukça uygun.
Birisi Dorothy Parker'ı kapıdan içeri doğru salladı ve "Güzellikten önce yaş" dedi. "Domuzlardan önce inciler" diye cevap verdi. Bu uydurma olabilir ve bunu yapmayı gerçekten önermiyorum, ama ara sıra "domuzdan önce inciler" gibi * düşünmek * zarar vermez.
Biraz alay konusu olmazsa, ona sadece bir aptalın zamanına ve dehasına, her gün sizin gibi tam bir başarısızlık harcayacak kadar az değer vereceğini söyleyin.
http://www.math.ucsd.edu/~fan/teach/add.htm Matematik zorbalarıyla nasıl başa çıkılacağına dair bu gönderi alakalı olabilir
İçinde bulunduğunuz durumu hayal edebiliyorum; Ve bazı akıl oyunları oynamak mükemmel! Ne isterse sorsun, ama daha iyi bir tonla! Ona bir kahve, çay ya da ne olursa olsun tepkisini görmek için dışarı çıkın ve sadece oynayın. Öfkelendiğiniz ya da onunla konuşmayı bıraktığınız an "kazandı" ama hak iddia edecek bir ödül yok.
Tıpkı küçük köpeklerin büyüklere havlayarak onları korkutması gibi, zayıf insanların da kendilerini güçlü hissetmek için başkalarını aşağı çekmeleri gerekir, çünkü hiç şansları olmadığını bilirler. Bunu aklınızda bulundurun ve her şey yolunda.
Bu bir tekne programlama sorusuna çok benziyor. Meslektaşınız gibi insanlar sadece akademide değil her yerde var ve onlarla nasıl başa çıkılacağı konusunda akademiye özgü hiçbir şey görmüyorum.
Bu davranışın kabul edilebilir olduğu bir ülkeden olabilir mi? Belki sadece kültürlerarası bir şeydir. Aksi takdirde, bir bölüm başkanının bu işten nasıl sıyrılacağını merak ediyorum.
Kişinin tüm davranışının yalnızca derin bir güvensizlik işareti olduğunu her zaman aklınızda bulundurun. Kendini güvende hisseden ve kendi başarılarından mutlu olan birinin böyle davranmasına gerek yoktur. Kendinizi savunmaya çalışırsanız, sizde yanlış bir şey olmadığını unutmayın, yanlış olan onun davranışıdır.
@BobBrown: "Domuzdan önce inciler" in doğru cevabı "haklısın, ilk ben gidiyorum" olacaktır.
Sorulan soruyla hiçbir ilgisi yok, ancak ABD sisteminin "Yayınlanmış birkaç araştırma makalem var, sadece şu anki üniversitede olmadığı için listelenmemiş" olduğunu hiç anlamadım. Biri bunu bana açıklayabilir mi - Ben sadece halka açık bir yerde yayınlanan makaleleri tanıdığımın farkındayım. Female Tank'ın bahsettiği şey nasıl çalışıyor?
Başkalarının önünde yapmakla ilgili olarak: insanlar yakında fark edecek ve görmezden gelecektir. Her zaman bunu nasıl daha iyi yapabileceğini ve yolunun her zaman daha iyi olduğunu söyleyen birini tanıyorum. Ne zaman elini kaldırsa, diğer herkes gözlerini deviriyor.
@G. Muhtemelen, Female Tank'ın doktorasını almak için belirli sayıda yayına ihtiyacı var. Daha önce yaptığı çalışmalar sayılmaz ve bu nedenle, derece için yayın listesinde görünmüyor.
Böyle çöplerle uğraşmak zorunda olman üzücü. İş yerinde yeterince dağıtın ve berbat bir şey.
Sizi rahatsız etmesine izin vermeyin ve sadece tatlı bir şekilde gülümseyin. "Vay canına, neden bana gerçekten nasıl hissettiğini söylemiyorsun?" Gibi şeylerle yanıt vermeyi seviyorum. Ve sonra diğer kişinin komik bir şey söylediği gibi gülün. Bu davranışı oldukça hızlı durdurma eğilimindedir. Ayrıca kültürel olabileceğine de katılıyorum.
Yorumlar uzun tartışmalar için değildir; bu konuşma [sohbete taşındı] (http://chat.stackexchange.com/rooms/34575/discussion-on-question-by-female-tank-how-to-deal-with-a-colleague-who- her zaman pu).
sinir bozucu iş arkadaşları akademiye özgü değildir ve pek çok [bunlarla nasıl başa çıkılacağına dair strateji] vardır (http://uk.businessinsider.com/how-to-deal-with-obnoxious-coworkers-2015-5? r = US & IR = T).
Yirmi yanıtlar:
D.Salo
2016-01-16 05:53:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Bu durumlarda Kafa Karıştırıcı Şekilde Olumlu / Nötr Yanıtı tercih ediyorum.

  • "Şimdiye kadar Muhteşem Şey ve siz -" "Harika, bu harika! Ne zaman yayınlanacak ? Okumak isterim. "
  • " Lisans not ortalamanız neydi? " "Uh, hatırlamıyorum bile. Yine de beni buraya getirdi ve burayı çok seviyorum!"
  • "Bah, yaptığınız şey çöp." "Bunu çok eğlenceli buluyorum ve çok şey öğreniyorum!"

Bu dublörleri başkalarının önüne çektiğinde, oynamayı reddettiği için ondan çok daha şık görüneceksiniz. oyun.

"GPA'nız nedir?" - "Oldukça güzel ve çalışmalarımdan özellikle hipertansörsel Labradov eliptik metahomoloji hesabından hoşlandım - eğer yapmadıysanız gerçekten öğrenmenizi tavsiye ederim" (elbette hipertansiyonel Labradov eliptik metahomoloji hesabının ne olduğunu bilmelisiniz; -)
Bir akrabam bana notlarımı sorduğunda, başkalarına onlardan ne kadar daha iyi veya daha kötü olduğumu söylemek için her zaman kullanmak zorunda olduğum bir notu eklememe izin verin. Göreli: "Hangi notları aldın?" Ben: "Notlarım iyiydi, ama onları önemli görmüyorum." Ve gerçekten bilmiyorum, çünkü hayatın >> notlarını düşünüyorum.
En iyi cevap * olmalı *. Yüksek yoldan gitmek ve kazanamayacağınız bir tartışmaya kendinizi kaptırmamak, neredeyse her zaman bu tür sorunları çözmenin yoludur.
Yemin ederim temelde bunu yayınlayan bir makale gördüm (İğrenç derecede olumlu yanıtlarla olumsuz insanları silahsızlandırın) ... Yine de bulamıyorum. Arkasındaki mantığı seviyorum.
Dürüst olmak gerekirse, bu tür şeyleri yapan insanları "ulaşmanın" ve durdurmanın en iyi yolu bunu% 100 görmezden gelmektir. Jab olarak yaptıkları "oooh, anladım !! haha ​​harikayım" ifadelerinin geçerliliğinin olmaması, kendilerini aptal hissetmelerine neden oluyor ve bundan kaçınmak için durmaktan başka hiçbir şey yapamıyorlar.
+1 Buradaki strateji bana [bu webcomic] 'i (http://smbc-comics.com/index.php?id=3959) hatırlatıyor. Daha da önemlisi, dürüstlüğünüzü asla gözden kaçırmamak burada önemli bir derstir ve yaşam boyunca size yardımcı olacaktır.
Gerçek bir piç olmak için ona halka açık bir kek ikram etmek. Korkunç insanların dengesini tamamen bozar.
Bunu doğal bir şekilde halledebilmek için doğal olarak dostça bir tavra ihtiyacın olduğunu düşünüyorum. Başka bir seçenek de, sizi aşağı çekmeye çalıştıklarının farkında gibi davranmak ve zamanlarını boşa harcadıklarını eğlenceli buluyorsunuz. Geniş bir sırıtma ve bir "Öyle mi?"
user21820'nin yanıtı dürüst olabilir, ancak bir kişinin "puanı" tutmanın bir yolunu reddetmek onları daha da sinirlendirecektir. Murphy'ye katılıyorum. Bence bir çeşit kek müdahale taktiği işe yarayabilir. Ya öyle ya da olumlu bir "Vay canına, bu harika. Senin adına sevindim!" onları etkisiz hale getirmeli veya en azından tatmin etmelidir.
@Aurast'ye katılıyorum - herkes bunu başaramaz. Aşırı nazik tepkiler, doğal tavrınızla uyuşmalıdır; aksi takdirde sahte olarak çıkarsınız. Bununla birlikte, bu yaklaşımı kullanabilen biri olursanız, bu çok eğlenceli olabilir.
Bence bunu doğal olarak başaramayan insanlar muhtemelen onu görmezden gelerek @enderland's yorumlu yaklaşıma daha meyilli. Her ikisini de başaramayan ve sonunda onun suratına yumruk atacak üçüncü bir grup var. (* Bunlardan biriyseniz, kendinize biraz zaman ayırın, kendinize bir "patlama" oluşturmanıza izin vermeyin ve ona kendi işine bakmasını söyleyin *)
Captain Emacs
2016-01-16 06:06:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Önceki cevaplar oldukça iyi ve olası başka bir savunma hattı eklemek istiyorum.

Mümkünse onunla etkileşimi en aza indirin. Ondan hiçbir şey öğrenmeyeceksiniz (nasıl davranılmayacağı dışında) ve onun gelişmesi pek olası değildir (mucizeler olur, ancak çok nadiren).

Neşeli / olumlu yanıtlar verme havasında hissetmiyorsanız, başka bir strateji de kibarca ilgilenen bir "Gerçekten mi?" / "Kulağa ilginç geliyor" / "ne kadar güzel" gibi yumuşak yanıt vermektir veya benzeri. Mülayimlik ve sıkıcı olmak (ona, başkalarına değil) sizi üzmeye çalışmanın eğlencesini alır.

En önemlisi, bilimsel yaşamınızda hiçbir rolü olmadığını kendi kendinize açıklayın. O senin patronun ya da danışmanın değil. Neye ihtiyacınız olduğuna siz karar verin. Bölümünüzdeki diğerlerinin ne yaptığını izlemeyin. İzlemeniz gerekebilecek tek kişi, araştırma alanınızdaki diğer kurumlardaki rakiplerdir. Kurumunuzdaki rastgele bir meslektaşınızın ilerlemesi, ne kadar iyi yaptığınız veya yapmanız gerektiği konusunda size hiçbir şey söylemez. Size karşı acele edip geri dönebilirler, asla bilemezsiniz; alanlar karşılaştırılamaz.

İş arkadaşınız açıkça bulunduğu yere güvenle karar verme yeteneğine sahip değil ve başkaları için o kadar endişeli ki bu endişeyi size aktarmaya çalışıyor. Bunun olmasına izin verme, onun duygusal geri dönüşüm kutusu değilsin. Ancak sizin tarif ettiğiniz bu aşamada, henüz herhangi bir üçüncü kişiyi dahil etme zorunluluğunu görmüyorum.

Dan Romik
2016-01-16 14:22:42 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Hukuki bir bakış açısı eklemek için (bir departman başkanı olarak bu tür konularda eğitim aldım), açıkladığınız davranışlardan bazıları benim görüşüme göre Amerika Birleşik Devletleri'nde bir tür işyeri tacizi olarak nitelendirilecektir. bir çalışan olarak kabul edilmelidir (bu kesin değildir ve lisansüstü programdaki statünüzün ayrıntılarına bağlı olacaktır). Bu tür tacizin ortaya çıkmasının düşmanca bir çalışma ortamı oluşturduğu iddia edilebilir. Danışmanınıza / PI / departman başkanınıza şikayette bulunursanız, tacizi önlemek için harekete geçmek onların yasal sorumluluğunda olacaktır. Yukarıda bağlantı verdiğim Wikipedia makalesinin açıkladığı gibi:

Bir işveren, tacizi önlemeye çalıştığını ve çalışanın başarısız olduğunu kanıtlayamadığı sürece, bu işyeri koşullarını engellemekten sorumlu tutulabilir işveren tarafından sağlanan mevcut tacize karşı önlemlerden veya araçlardan yararlanmak için.

Çalışan olarak kabul edilmeseniz bile, durum için geçerli olan başka yasalar olabilir ve ne olursa olsun, sağduyu, danışmanınızın ve departmanınızın iyi bir konumda olduğunu ve onlara şikayette bulunmayı seçmeniz durumunda sorunu ele almak için iyi teşviklere sahip olduğunu belirtir.

Sonuç olarak, mutlaka sizden bahsetmiyorum şikayet etmelisiniz, ancak bu bilmeniz gereken bir seçenektir. Sorumluluk reddi: İş yerinde taciz konusunda biraz eğitim aldığımı söylediğim gibi, ancak bir avukat değilim ve hassas kararlar vermeden önce yasal konularla ilgili daha güvenilir bilgiler almanızı tavsiye ederim.

Ben şahsen bu davadaki zorbalığın sadece güvensiz bir kişi olduğu izlenimine sahibim. Mevcut durumda hafif, daha basit bir strateji işe yarayabilir. Ne yazık ki, bugün nispeten küçük olaylar bile, "yarı dava" durumuna artan hazırlık nedeniyle hızla ağır hizmet yarı hukuki işleme aşamasına yükseltilmektedir. Bu, departmana olan güven için zararlıdır ve ancak diğer tüm eylemler başarısız olduktan sonra ve eksiksiz kanıtlar toplandıktan sonra düşünülmelidir.
Bu, cevabımda "çekici düşürmek" dediğim şeye iyi bir örnek; yasal sonuçları tetiklemek kesinlikle son çare olacaktır (ancak en kötü durumlarda bunun farkında olunmalıdır).
@Captain "yalnızca" güvensiz bir kişi yine de çok fazla zarar verebilir. Ve evet, hafif bir strateji işe yarayabilir ve denemeye değer olabilir, çünkü bununla tek başına ilgilenmek OP'ye insan problemlerinin çözülmesinde yararlı bir deneyim sağlayacaktır. "Daha basit" e gelince, aslında işini tam olarak bu tür sorunlarla uğraşmak olan insanlara şikayet etmekten daha basit bir yaklaşım bulamayacağınızı, OP'yi işini yapması için serbest bırakıp ne yapacağı konusunda ızdırap çekmek zorunda kalmayacağınızı iddia ediyorum. . Üniversiteye dava açmayı önermiyorum, sadece açıkça zor olan durumla başa çıkmada sistemden yardım alıyorum.
Ayrıca bu yoldan giderseniz, durumu kendiniz dağıtmaya çalışmanız ve ardından ihlalleri gerçekten kullanılabilir olması için yeterince ayrıntılı olarak belgelemeniz daha iyi olur.
@enderland, dokümantasyonun son derece yararlı olacağı konusunda haklısınız, ancak yasal (veya etik, IMO) bir bakış açısıyla, OP'nin şikayet etmeden önce durumu kendi kendine etkisiz hale getirme sorumluluğu yoktur. Denemek isterse sorun değil, ama kesinlikle gerekli değil.
Bu "kötü" meslektaşla uğraşırken her zaman ayrı bir kişisel kayıt cihazını (** cep telefonu ** her zaman kayıt (sıkıştırılmış / mp3) ses, küçük bir video (veya yalnızca ses) kaydedici, vb.) Bulundurmak iyi bir fikir, "her ihtimale karşı." Ancak, cep telefonunuzun her zaman kayıt yapması diğer bazı kanunlara veya okul kurallarına aykırı değildir. (* ps. Wikipedia yasal bir kaynak olduğunda biraz utanıyorum; -) *
@DanRomik Hiç şüphe yok ki çok fazla zarar verilebilir. Bununla birlikte, kademeli bir tepkinin hayranıyım ve Avrupa'daki (ABD modelinden sonra) kamu kuruluşlarının çoğuna yayılmaya başlayan yasal tavır konusunda şüpheliyim. Resmi olarak, OP'nin durumu etkisiz hale getirme konusunda hiçbir sorumluluğu olmadığı konusunda haklısınız. Ancak bu, temelde herhangi bir soruna verilen yanıtın resmi bir şikayet haline geldiği anlamına gelir. Bu, hiç kimsenin başka hiç kimseye tam olarak güvenmeyeceği (şikayetin uygun olup olmadığını kim söyleyebilir? Her iki yolu da keser) ve her işlemin izlenip kayıt altına alınacağı kurumsal bir atmosfer yaratır.
"Daha basit" ile, bireyin kendi başına uygulayabileceği daha "hafif" bir stratejiyi kastetmiştim (cevabımdaki gibi).
@CaptainEmacs dürüst olmak gerekirse, bir işyerindeki bir çalışanın, bir iş arkadaşının taciz edici davranışları konusunda amirine şikayette bulunmasıyla ilgili notlandırılmamış veya aşırı derecede yasal bir şey görmüyorum. Hukuki kısım, çoğunlukla, şikayette bulunan kişiye güven vermesi gereken tacizi önlemek için denetçinin neden yasal olarak harekete geçmek zorunda olduğunu açıklamanın bir yolu olarak ortaya çıkar. İlk önce denemeye değebilecek biraz daha nazik yaklaşımlar olduğu konusunda hemfikirim, ancak genel olarak bu bana özellikle radikal veya agresif bir çözüm ya da toplumumuzun aşırı yasallığının bir belirtisi olarak gelmiyor.
user37208
2016-01-16 05:54:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Sizi rahatsız etmesine izin vermemeye çalışın. Kendini daha iyi hissetmek için seni aşağıladığı son derece açık. Onun gibi davrandığı ateşli atıcı olmadığı ve olsaydı, sizinle bu şekilde konuşmayacağı gerçeğini içselleştirirseniz, yorumlarını gözden kaçırmak daha kolay olur. Örneğin, "şu anda senden çok daha yüksek puan aldı" dediğinde "Onun için iyi!" toplayabildiğiniz kadar gerçek bir ses tonuyla. Araştırma projenizin hiçbir değeri olmadığını söylüyorsa, neşeyle "Tavsiye için teşekkürler!" Deyin. ve yaptığınız şeye geri dönün. Ve bunun gibi. Seni aşağıladığında, ne düşündüğünü üzecek kadar önemsemediğini ona göster. Bu yaklaşımın iki ikramiyesi vardır: 1. Sizi rahatsız etmekten memnuniyet duymaması onun için mutlak bir işkence olacaktır ve 2. Bu değiş tokuşlara tanık olan insanlar, onun size ulaşmasına izin vermemenizden etkileneceklerdir. Şimdi onun size zorbalık yaptığını görüyorlar ve muhtemelen sizin için üzülüyorlar. Tarif ettiğim "zen" yaklaşımını kullanırsanız, sizinle birlikte zorbaya gülüyor olacaklar.

Yukarıdaki tavsiye tüm zorbalık durumlarına uymuyor, ancak davanız muhtemelen yeterince şiddetli değil işler daha da kızışmadıkça, PI'nize şikayet etmeye değer kılmak. Bu aşamada, birisi size karşı kaba davranıyor ve en iyi yaklaşım daha kalın bir cilt geliştirmektir. Bunu yapmak bazı insanlar için diğerlerine göre daha kolaydır, ancak denenecek ilk şey budur.

Teşekkürler ve bunu zaten fark ettim. Örneğin, bugün bana not meselesini tekrar söylediğinde, yanımdaki başka biri ona kursun benim yılım için özellikle zor olduğunu söyledi çünkü bir prof ve tüm kursun maksimum notu ondan% 20 daha düşük. bir yıl ayarlamalar yapmadan ve sadece susmuştu, belki de ondan daha kıdemli bir doktora olduğu için
@FemaleTank: Bazı insanların sizi desteklediğini duymak güzel. Sadece işinizde elinizden gelenin en iyisini yapın ve eğer yardım isterse, yardım etmeyi düşünmelisiniz; başkalarına karşı iyi davranmanın çok daha iyi olduğunu anladığında tavrını değiştirebilir.
@user21820 Buraya büyük bir uyarı koymalıyım. FemaleTank, yardım etmeye karar verirse kaba olmamalı, ancak oldukça dikkatli olmalıdır. Korkarım ki bu kişi FemaleTank'ın iyi bir insan olduğunun oldukça farkında ve onu kontrol etmek istiyor. Bu kişi korkmuş veya olgunlaşmamış olabilir, ancak aynı zamanda temel bir karakter özelliği de olabilir, bunu uzaktan yargılayamayız. İkinci durumda, uzak durmak tek doğru eylemdir.
@CaptainEmacs: Evet Size tamamen katılıyorum. "Yardım" dediğimde, elbette tamamen gerçek bir niyetten bahsediyorum ve aynı zamanda, yine de çok dikkatli olmanız için tavsiyeniz kesinlikle haklıdır, çünkü bu tür insanlar iki tiptir; biri iyiliğe iyi tepki verirken diğeri daha da çirkinleşir. Gelecekteki bir fırsat doğarsa diye söylüyordum.
shirewoman2
2016-01-16 12:19:47 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mezuniyet okulumdaki sınıfa giren bir kadın, tıpkı sizin tarif ettiğiniz gibi geliyor - duygusuz aşağılamalar, notlar ve araştırma durumu hakkında duyarsız ve aşırı rekabetçi sözler vb. onu daha mutlu bir insan yaptı (o da sürekli olarak ne kadar yalnız olduğundan şikayet ediyordu - devam et), ama çok hızlı bir şekilde duygusal bir kara delik olduğu, pozitif enerjiyi emdiği ve hiçbirini geri yaymadığı anlaşıldı.

Araştırma işbirliği gerektirir ve HİÇ KİMSE böyle biriyle işbirliği yapmak istemez. Hâlâ yüksek lisans eğitimindeyken, herkese edindiği için övündüğü ve başladıktan kısa bir süre sonra birlikte çalışmak çok zor olduğu için onu kovdukları umut verici bir yaz bursuna başladı. Şimdi, ikimiz de doktora derecemizi kazanıp devam ettikten birkaç yıl sonra, şu anda veya daha önce bölümümüze bağlı olan neredeyse hiç kimse ne yaptığını bile bilmiyor. Görünüşe göre kaderinde olduğunu düşündüğü sahada iz bırakmakta açıkça başarısız oldu ve tarif ettiğiniz kişinin ya davranışını değiştireceğinden ya da aynı şekilde sonuçlanacağından şüpheleniyorum.

Tavsiyem: Ondan kaçınmak ve onu görmezden gelmek için elinizden geleni yapın ve bu mümkün olmadığında, kötü davranışları için onu arayın.

İyi tavsiye, kara delikler enerji yaysa da !!!
Karanlık enerji? :-)
Pete L. Clark
2016-01-18 04:51:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Buradaki yanıtların çoğunun, OP'nin diğer yüksek lisans öğrencisi arkadaşıyla bir tür irade yarışması içinde olduğu ve diğer öğrenciyi "savaşı kazanma" konusunda tavsiye vermesinden dolayı biraz dehşete düştüm onun yeri, "onun ölümünü etkileyen" vb. (Hepsi değil: bazı mükemmel cevaplar var ve aslında söylemek üzere olduğum şeye çok yakın olanlar: tüm koro içinde çok azı.) Bu temelde yanlıştır: lisansüstü okul bir irade savaşı değildir diğer lisansüstü öğrencilerle. Ne yazık ki rekabetçi bir yönü var, ancak rekabet, yüksek lisans öğrencilerinin sosyal / profesyonel hiyerarşisindeki en üst sıralar için değil: akademik mükemmellik ve akademik kariyerine devam etme fırsatı için.

Lisansüstü okulun bu gerçek hedefleri, bir yüksek lisans öğrencisi arkadaşıyla yapılan bu sözlü mızrak dövüşüyle ​​nasıl ilerletilir? Cevap açık: değiller . Sözlü bir mızrak dövüşünde galip olmak, kaybeden olmaktan daha iyi hissettiriyor, ancak zafer tamamen ateşli. Tek gerçek zafer bu oyunu oynamayı bırakmaktır.

OP bunu şu şekilde yapabilir: Öğrenci arkadaşlarıyla olan çeşitli etkileşimleri hakkında dikkatlice düşünmeli ve gerekli etkinlikler arasında net, zihinsel bir ayrım yapmalıdır (sonuçta birlikte çalışmaları gerekebilir) ve potansiyel olarak üretken ve yukarıda açıklanan kazanmayanlar oyununun parçası olan etkinlikler. Daha sonra, bu diğer öğrenciyle gelecekteki tüm etkileşimlerinde, bildiği ya da güçlü bir şekilde şüphelendiği şeylerin verimsiz olacağına dair tüm önerilere katılmayı reddetmelidir. Açıkça üretken / profesyonel olan etkileşimlere olumlu yanıt vermeli ve sınırdaki etkileşimleri kesin bir şekilde üretken / profesyonel yöne doğru kaydırmalıdır. Bütün bunları tamamen açık ve şüphesiz yapmalıdır. Etrafta başka insanların olması bu strateji için iyi bir şey : OP "bana sadece profesyonel şeyler ve profesyonel şeylerle gel" diyor. Başkaları etrafta varken bunu yapmayı reddetmek, diğer kişiyi açıkça yanlış yapar.

Örnek yanıt:

"Özür dilerim, sizden gelen buna benzer soruları daha önce yanıtladım, bu yüzden verimli bir yere götürmeyeceğini biliyorum. X projesiyle ilgili yapıcı / alakalı / bana soracak bir şeyiniz var mı? "

Bu stratejinin inceliksizliği, OP kendini taahhüt ettiği sürece uygulamayı kolaylaştırmalıdır. Gördüğüm en kötü sonuç, OP'nin halihazırda şekilsiz olması / öğrencinin diğer gözlemcilere masum görünen etkileşimler OP tarafından soğuk ve profesyonelce ele alınacak kadar kötü olması. Ancak bu kabul edilebilir bir sonuçtur. Profesyonellerin, bu soğukluğun işlerini yapmanın hizmetinde olduğunu açıkça belirttikleri sürece üşümelerine izin verilir. Dahası, bunun gibi birkaç tuhaf alışverişten sonra, en kötü / aklı başında insanlar dışında herkes, istenen yanıtı alamayan düğmeye basmayı bırakmayı öğrenecek.

Pete, bu cevabın iyi niyetli olduğunu biliyorum, ama acaba OP, bir erkek iş arkadaşının cinsel tacizinden (ama yine de sadece sözlü olarak) şikayet etse, aynı önerileri yapar mıydın? Bu tür "sadece meşgul olmayı reddet, işle ilgili konulara bağlı kal ve iyi olacaksın" tipi tavsiyeler, OP'nin "sadece" angaje olmayı reddetme kabiliyetine sahip olduğunu varsayar. Sanırım bu tür zorbalığın kötülüğünü cidden küçümsüyorsunuz (özellikle stratejinizin "neredeyse kusursuz" olduğunu söyleyerek, ki bunu biraz küçümseyici buluyorum), ...
... ve tavsiyeniz "kurbanı suçlamaya" tehlikeli bir şekilde yaklaşıyor. Sonuçta, (tamamen sözlü) cinsel taciz bağlamında, birisine davranışını güçlendirenin tacizciyle "etkileşime girmesi" olduğunu ve tacizin çözümünü söylemenin tamamen kabul edilemez olacağını kabul edeceğinizi düşünüyorum. sadece "etkileşime girmeyi reddetmektir". Bu yüzden bu durumu nasıl farklı gördüğünüzü merak ediyorum.
@Dan: "neredeyse kusursuz" u sildim. Bununla birlikte, bir öğrencinin mesleki açıdan anlamlı şeyler söylemesi ile cinsel taciz içeren bir diğerini karşılaştırmanız beni biraz şaşırttı. Aslında bu durumları nasıl benzer bulduğunuzu merak ediyorum ... ama bu, bu yorumun kapsamı dışında görünüyor. Durumun nahoşluğunu küçümsemeye çalışmıyorum, ama aynı zamanda olağandışı bir durum da görmüyorum - meslektaşlar ve / veya iş arkadaşları çok iğrenç davranabilirler ve OP'ye, onunla başa çıkması için bir strateji vermeyi tercih ederim. kendi. İşe yaramazsa, başka bir şey deneyebilir.
Ayrıca "kurbanı suçlamaya" yakın olduğumu düşünmediğimi de söyleyeyim. İşyerinizdeki biri sizi aşağılarsa ... önce bununla bir şekilde başa çıkmaya çalışmaz mısınız? Fark ne? Yetişkin bir profesyonelin işyerindeki sorunları kendi başına çözmeye çalışabileceği fikrinde yanlış bir şey var mı? Son olarak, OP'nin iş arkadaşının davranışını pekiştirdiğini hiç söylemediğime dikkat edin. Söylediğim, diğer bazı cevapların benzer davranışları benimsemeyi önerdiği ve bu davranışın kim yaparsa yapsın kötü olduğu.
Demek istediğim, bu davanın cinsel tacizle aynı olmadığı, ancak bazı cinsel taciz vakalarına eşit veya daha fazla zarar verebilecek başka, potansiyel olarak oldukça şiddetli bir taciz türü ile ilgili olduğuydu. Bu nedenle, bir cinsel taciz durumunda, OP'ye "kendi başına halletmeye çalışmak için bir strateji" sunmaya ve ona "basitçe etkileşime girmeyi reddet" demeye meyilli olup olmayacağınızı merak etmenin makul olduğunu düşünüyorum. Belki yaparsınız, ancak karşılaştırmayı yapmak ve bu vakayı tutarlı ve hak ettiği ciddiyetle ele aldığımızdan emin olmak ilginç.
Ve son noktanıza katılıyorum - tacizcinin seviyesine düşme önerileri kötü bir fikir. Mevcut durumda gerçekçi bir öneri ise, yetişkinler arasında bir şeyler çözmeye çalışmanın yanlış bir şey olmadığına katılıyorum, ki öyle olmamasından korkuyorum.
Burada cinsel tacizin neden oyuna girdiğini anlamıyorum. İkincisinin başka, ek bir kalitesi vardır ve orada özel prosedürlerin uygulanmasının iyi bir nedeni vardır. Bununla birlikte, cinsel olmayan taciz için, derhal patrona tırmanmak, OP'nin tacizciden daha az olmayan duruşuna zarar verecektir. OP - örtük olarak - olgunlaşmamış, kendi başlarına ayağa kalkamayacak, resmi olarak patronun ve yöneticinin işi bunu çözecek olursa olsun kabul edilecektir. @PeteL.Clark'ın stratejisine tamamen katılıyorum. OP, zorba ile ortak bir projeye son verirse, yine de işe yaramayacaktır.
... cevabınız, siyasi sistemimizle ilgili olarak insanlara verdiğim cevaba çok benziyor. Sistemimizin inşa edilme şekline göre, oylama ya siyasi bir vekil aracılığıyla bir hırsızlık eylemi ya da bu siyasi vekillerin aldatıcı doğalarını başka bir yere adamalarını sağlamak için bir savunma mekanizmasıdır. Her iki durumda da, gerçekten kazanan tek eylem sistemden kaçınmaktır, ancak Devlet içindekiler Herkesin kendi iradelerine boyun eğmesini talep eder.
Pete, genel olarak cevabının ana fikrine katılıyorum (ve cevabımın ana noktasıyla aynı olduğunu hissediyorum). Ancak önerilen yanıtta tartışacağım şey, "Üretken hiçbir yere götürmeyeceğini biliyorum" cümlesidir, çünkü bu, zorbayla daha fazla tartışmanın bir açılımıdır (burada onu çağıracağım). Benim düşüncem, hiçbir açıklama olmaksızın daha da sert "Bunu cevaplamıyorum" olurdu - mantığınızı haklı çıkarmak, zorbanın size karşı kullanması için daha fazla cephane.
@Daniel: Bu konuşmaların başkaları etrafta varken gerçekleştiğini unutmayın. Bunu söyleyerek, OP, * diğerlerine * neden gereksiz yere kaba görünebilecek bir şekilde davrandığını açıklıyor. Bunu söyledikten sonra, OP kesinlikle "kendini meta açıklamayı" reddedebilir: Bir konuşmanın akademik olarak doğrudan konu üzerine olup olmayacağını tartışmak akademik olarak doğrudan konu üzerine değildir.
Mümkünse, bu doğru yaklaşımdır ve bu tür işyeri durumları için geçerlidir. Bir iş arkadaşınızla bir kavgaya girip girmediğinize veya ondan ayrılmanıza bağlıdır. Fark edilirse, değişken bir durumdan kopmak, akranlar ve üstler tarafından OP'yi iyi yansıtacaktır. Ayrıca, sadece @CaptainEmacs'nin belirttiği gibi, patronunuza gitmek sizi ideal olarak olduğunuzdan daha az olgun göstermenize veya algılanmak istemenize neden olabilir, bir PI (diyelim ki) başa çıkmanız gereken yeterli sorunlara sahiptir ve gitmek yalnızca son çare olmalıdır. sorun yaratanın * sizin * problem öğrenci olarak görünmesine izin vermemek. Çamurdan uzak dur.
Ying Xiong
2016-01-18 03:23:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Belki onu engelleyin ve mümkün olan tüm iletişimi kesin

Academia.SE'ye Hoş Geldiniz: Bu yanıt, olduğu gibi, düşük kalitede ve büyük ölçüde reddedilme ve silinme riski altında: Fikirlerinizi daha iyi açıklığa kavuşturarak genişletmenizi öneririm.
Aslında bu tek satırlık cevabın burada verilen cevapların çoğundan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Aslında genişletilebilir / açıklığa kavuşturulabilir, ancak: kesinlikle doğru temel fikir.
Ed Would
2016-01-16 08:39:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

'Akademide İşyeri Zorbalığı' muhtemelen durumunuza en iyi şekilde uyar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Workplace_bullying_in_academia

Bu daha spesifik bir biçim:

'İş yerinde zorbalık', işte onu durdurmak için stratejiler için mükemmel bir web sitesi.

http://www.workplacebullying.org/individuals/ sorun / zorbalığa uğramak /

'Psikolojik İstismar' sadece işyerine odaklanmasa da tanımladığınız olguyu da tanımlar.

'Gaslighting' bir başka Birinin kendine olan güvenini sabote etme olgusunu tanımlamak için kullanılan terim.

Daha fazla bağlantı yayınlardım, ancak yeniyim, sanırım bir tür 'akademide web sitesi zorbalığı' şeklinde bir tür bağlantı yayınlamama izin verilmezdi.

Her işyerinde, sınıfta veya insanların bir araya geldiği diğer yerlerde her zaman bir pislik vardır ve kendi güvensizliklerini gidermek için her zaman en iyi insanlara saldırırlar. En iyi insanlara saldırırlar çünkü korkaktırlar ve en kötü insanların kıçlarını ezeceğini bilirler. Bu senin hatan değil ve uygun stratejilerle etkisiz hale getirilebilir. Patlamadan önce bu konuyu ele almaya çalışmalısınız, çünkü bir kez, ebeveynler gibi üstler, bazen hangisinin başlattığına bakılmaksızın her iki 'çocuğu' cezalandırır ve masum çocuk genellikle en kötüsünü cezalandırır.

Nitpick: "gaslighting" genellikle bunu ifade etmez; tipik olarak, kişinin kendi akıl sağlığı / hafızası / bilişsel yetenekleri hakkında kendinden şüphe duymasına neden olmak için bir kişinin nesnel gerçekler hakkındaki bilgisine olan güvenini sarsmak anlamına gelir. [Bir oyunun adından] (https://en.wikipedia.org/wiki/Gas_Light) gelir.
Daniel R. Collins
2016-01-16 12:49:14 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Bu kişi, kabaca söylemek gerekirse, bir sosyopat. İlk adım, böyle bir kişiyi tespit etmektir. Toplam nüfusun yaklaşık% 1'inin bu teşhise uyduğunu, ancak iş ve hükümet gibi daha güçlü pozisyonlar için% 3-4 gibi daha büyük bir oranın olduğunu fark edin ( Wikipedia). Yani zaman zaman bu insanlarla karşılaşma eğiliminde olacaksınız; muhtemelen yüksek öğrenimde 30 öğrencilik sınıf başına 1 beklenmektedir.

Maalesef, özellikle yüksek güçlü kadınlar için işyerinde daha düşük güçlü kadınlara zorbalık yapma eğilimi var; buna psikologlar arasında "kraliçe arı sendromu" adı verilmiştir ( Wall Street Journal). Bu yüzden stresli olsa da, bu durumdan geçerken kesinlikle yalnız olmadığınızın farkında olun.

2010 yılında, ulusal bir eğitim ve savunma grubu olan İşyeri Zorbalığı Enstitüsü, kadın zorbaların düşmanlıklarını zamanın% 80'ine (2007'den bu yana% 9 artarak) yönelttiğini bildirdi. Erkek kabadayılar, tersine, genellikle fırsat eşitliğine işkencecilerdi.

American Management Association tarafından yapılan 2011 yılında 1.000 çalışan kadın araştırması,% 95'inin kariyerlerinin bir noktasında başka bir kadın tarafından zayıflatıldığına inandığını ortaya çıkardı. Toronto Üniversitesi'nde yaklaşık 1.800 ABD çalışanıyla yapılan 2008 tarihli bir araştırmaya göre, kadın denetçiler altında çalışan kadınlar, erkek denetçiler altında çalışanlara göre daha fazla fiziksel ve psikolojik stres belirtisi bildirdiler.

Tecrübelerime göre, bir sosyopat belirlendikten sonra en önemli şey bilgi akışını mümkün olduğunca kesmek. Gerekenden fazla veri vermeyin veya vermeyin; Her bir kişisel bilgi parçası, sosyopat için daha fazla cephane veya başka bir saldırı vektörüdür. (Örneğin, kişiyi daha iyi tanımayı ya da alaycı veya benzeri tepkilerle belirli aşırılıklara yanıt vermeyi öneren diğer yanıtlayıcılara kesinlikle katılmıyorum; sosyopat bu konuda normal bir kişi gibi yanıt vermiyor.) " troll "bunu söylemenin daha özlü bir yoludur.

(Benim için işe yarayan diğer tek şey, muhtemelen pokerde adı geçen "çekici düşürme" stratejisini kullanmaktır ( Urban Dictionary). Yani, gereksiz yere küçük düşürmelerin genellikle cevapsız kalmasına izin verin, ancak daha sonraki bir tarihte gerçek ağır iş sonuçları / cezası için bazı gerekçeleriniz olduğunda, bunu hızlıca, tamamen ve acımasızca uygulayın. Örneğin: Bir sosyopat öğrenci olabilir Devamsızlıklar hakkında tam bir katılıkla uygulanan kurallara sahip olmak; taciz eden bir komite üyesi, örgütün kurallarına aykırı davranışlarda başkanlığa çağrılabilir veya sabotajcı çalışanların işten çıkarılması gerekebilir [ikincisi için yukarıdaki Wall Street Journal bağlantısına bakın]. Bu kesinlikle köprü yakıcı bir harekettir ve elbette en aşırı durumlar dışında hiç istenmeyen bir durumdur; bunu hayatımda bir veya iki kez uyguladığımda kişi kontrolsüz bir şekilde sinirlendi, ama beni rahatsız etmediler bundan sonra.)

Sizin durumunuzda muhtemelen en iyisi o sadece zorbalığın kurumunuzda iki yıl veya daha kısa sürmesi gereken görev süresinden kaçının ve bekleyin ve "daha iyi hale geldiğini" bilin.

Ben psikolog değilim ama zorbanın psikopat tanımına uyduğunu sanmıyorum. O bir zorbadır ve neredeyse kesinlikle bir tür kişilik bozukluğuna sahip olarak nitelendirilebilir, hangisi olduğundan emin değilim, ancak psikopati değil (benim mütevazı ve çoğunlukla Wikipedia bilgisine göre).
Akademisyenlere "30 kişilik bir sınıftaki 1 öğrencinin sosyopat olmasını beklemelerini" tavsiye etmek, sorumsuzluğa eğilimli, birisinin bunu destekleyecek özel bir kanıt olmadan yapabileceği bir açıklama gibi görünüyor. Hiç tanışmadığınız birini "kabaca konuşan bir sosyopat" olarak adlandırmak konusunda da benzer şekilde hissediyorum: teknik uzmanlığınız varmış gibi teknik bir dil kullanıyorsunuz, ancak bu uzmanlığa sahip biri neredeyse kesinlikle daha dikkatli olacaktır. Bunu cevabınızdan çıkarmanızı öneririm, bu cevapsız (aslında daha çok) faydalı olacaktır.
Sevgili @PeteL.Clark haklı, görevi siyasi olarak son derece yanlış olsa da vahşice dürüst. Eminim Daniel öğrencilerle bizden daha fazla deneyime sahiptir. Bu konuyla ilgili araştırma görmek istiyorum
@SSimon: Konuya baktım. Psikopati konusunda önde gelen araştırmacı (Hare Psikopati Kontrol Listesinin kurucusu Hare), nüfusun% 1'inin teşhis kriterlerini karşılayacağı tahminini verdi. Bunun ** sosyopati ** için değil ** psikopati ** için olduğunu, ancak farkın belirsiz olduğunu unutmayın. İş ve sanayinin üst kademelerinde oranın daha yüksek olduğunu düşünüyor: Bunun için bir test yok. Üniversite öğrencisi olmanın önde gelen bir işletme yöneticisi olmaya benzediği ve psikopatinin yaygınlığını 4 kat artırdığı fikri tamamen kendisine ait gibi görünüyor.
Burada siyasi yanlışlık veya acımasız dürüstlük yok; akademik bir çalışmadan sonuçlar çıkarmakla ilgili bir mesele, ki bu bana oldukça aceleyle yapılıyor gibi görünüyor. Her sınıfta (ortalama olarak) bir sosyopat olduğu şeklindeki cesur iddianın ne kazandığını anlamıyorum. Cevabın geri kalanı - ki bu çok iyi - bundan bağımsız olarak ilerliyor.
@PeteL.Clark: Kazanılacak şeyin bir tür zihinsel öz savunma olduğunu iddia ediyorum; bunun için hazırlandığını ve ayrıca öğrencilerin ve iş arkadaşlarının ezici çoğunluğunun kesinlikle bu kategoride * olmadığının * farkında olduğunu. Diyelim ki sınıf başına 1 (% 3) beklenti için bir üst sınır görevi görüyor. Belki de tam zamanlı öğretim üyeleri için her sömestrde 1 (3'te 1 ders,% 1) alt sınır olarak hizmet edebilir mi? Her iki durumda da, zihinsel öz savunma duruşu aşağı yukarı aynı olmalıdır.
Gerçek sayı 30'da 1 veya 90'da 1 olsun, bu insanlarla profesyonel bir ortamda karşılaşmanın talihsiz bir yaşam gerçeği olduğu doğrudur. Sanırım bu yanıt, bununla nasıl başa çıkılacağı konusunda bazı iyi tavsiyeler veriyor.
OP'de bu kişinin sosyopat olma kriterlerinin küçük bir kısmından fazlasını karşıladığını gösteren hiçbir şey görmüyorum.
** "Tek çıkış yolu Temas Yok." ** - http://themindsjournal.com/5-things-sociopaths-and-narcissists-say-to-make-you-feel-crazy/
yoyostein
2016-01-19 11:18:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Önce Mark Twain'in bir sözüyle başlayacağım: "Hırslarınızı küçümsemeye çalışan insanlardan uzak durun. Küçük insanlar her zaman bunu yapar, ancak gerçekten harika olan sizin de harika olabileceğinizi hissettirir." - Mark Twain

Bu nedenle, söyleyeceğim ilk adım ondan "uzak durmaktır". Ayrıca, kesinlikle "küçük bir insan" olarak kabul edildiğini unutmayın. Biraz bilgisi olabilir, ancak kesinlikle bilgeliği yok.

Anlatıldığı gibi kötü davranışının boyutu göz önüne alındığında, burada bir sosyopatla uğraşıyor olabilirsiniz, bu da başa çıkması zor olabilir. Sosyopatların empati sahibi olmadığı için onunla görüşmeye ya da akıl yürütmeye çalışmanın bir anlamı yok. Sayıca güç sahibi olmak için birkaç yakın arkadaşa bağlı kalmak isteyebileceğiniz bir yaklaşım olabilir. Sizi savunan arkadaşlarınız varken sizi açıkça eleştirmek onun için daha zor.

"Gurur düşmeden önce gelir." Bu sözün bazı gerçekleri olduğuna inanıyorum. Eğer bir dininiz varsa, görünüşte başarılı olsalar da, Tanrı'nın bu kadar gururlu insanları sevmediğini rahatlatabilirsiniz. Siz ve arkadaşlarınız onda herhangi bir suç teşkil eden davranış tespit ederseniz, ör. araştırma sonuçlarını taklit ederek, gerektiğinde derhal rapor edin.

En iyisi!

Random Chance
2016-01-16 13:52:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Açıkçası saldırgan üzerinde sınırları ama güzel bir manada söylenmiştir ki hakaretle iltifat küçültücü şey sunmak için çalışıyoruz insanlara yanıtlayan hayranıyım. Bu benim büyüdüğüm Güney'de ÇOK yapıldı. Güneyli kadınlar, bir yabancının kulağa hoş geldiği bir sözle birbirlerini öldürebilirler.

"Gerçekten ilgilenmiyorum ama kibar oluyorum" tonuyla, bir çocukla konuşuyormuşçasına teslim edildi:

"Eh, kıymetli değil mi?"

"tatlım Oh, daha iyi bana bunu söyleyip hissetmek bahis."

"bu sevimli, Eğer 'neg' bana değil çalışıyorsun? o, bugüne size değil çalışma gitmiyorum "dedi.

" mı doğru, canım? Fantezi böyle bir şey bilmeden . "

Hiçbir şey bir zorbayı bir varlık olmadığı için kovulmaktan daha fazla sokamaz. Bu yüzden ilk etapta zorbalık yapıyorlar.

Ah, eğer Güneyli bir kadın birinin "mükemmel derecede iyi" olduğunu söylüyorsa, bu o kişinin başka bir şey olduğunu düşündüğü anlamına gelir. "Şey, onunla pek bir ilgim yok ama o çok iyi." Biri çok sevildiğinde "sevimli" olarak tanımlanır.

Bu harika bir şey, ancak çok az insan, kanında yoksa (Güneyde eğitimli değilse) bunu uzun bir süre boyunca ikna edici bir şekilde yapabilir. Mükemmel küçültmeler için, ayrıca bkz. Winston Churchill veya Oscar Wilde. Ne yazık ki, gerçek hayatta taklit etmek zordur, ayrıca alıcının ve seyircilerin sonunda biraz iyileştirme gerektirir.
Bu iğrenç, küçümseyen sözlerin peşinden koşmak korkunç bir tavsiye ve bir meslektaşıma "sevgili" veya "tatlım" diye hitap etmenin mantıklı olduğu hiçbir koşul düşünemiyorum. Bunları kullanırsanız taciz suçlamasının yanlış ucuyla karşılaşırsanız şaşırmayın.
@DavidRicherby Doğrudur, bazı zorbalıklar tam olarak bu şekilde işliyor, inandırıcı bir inkar unsuru ile patronluk taslayan dili ustaca kullanarak. Ne yazık ki, zorbalarla uğraşmak iğrenç bir iştir ve seçilecek doğru yolun sizi temiz bırakması pek olası değildir. Sevilen bir kişiyi başarılı bir şekilde yerinden eden zorbadan kurbanına bir iş uzatma teklifine (muhtemelen kontrolü ellerinde tutmak için) ya da kurbanın "nükleer düzeyde" bir tepkisiyle başarılı bir şekilde yerine getirilmesine kadar her sonucu gördüm. uzun vadeli düşük düzeyli himayeden sonra. Tek bir doğru cevap yok.
Kirrilian
2016-01-18 23:55:28 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nasıl tepki verdiklerini görmek için genellikle başlangıçta bu tür insanlara karşı dürüst ve açık olmaya çalışırım. Örneğin, şöyle bir şey söyleyebilirim: "Az önce söylediğin şey duygularımı incitiyor ve doğru değil, bunu yapmayı bırakırsan çok sevinirim."

Bu işe yaramazsa, şu konuya geçiyorum: Onlarla daha sert önlemlerle yüzleşmek: "Öz güven eksikliğinizin, kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlamak için diğer insanları aşağılamanıza neden olduğu için üzgünüm. Ne yazık ki, yaptığınız tek şey etrafınızdaki herkese kötü görünmenizi sağlamak it. "

Bundan sonra, bunu yapması uygun olan kişilere cevap veririm, eylemlerini ve bunu hafifletmek için ne yaptığınızı ana hatlarıyla anlatırdım. Bu, çaba sarf ettiğinizi ve saygılı ve sakin bir şekilde kendinizi savunduğunuzu gösterir.

Her iki durumda da, bu durumda iyi şanslar, zor olduklarını biliyorum, kesinlikle yapamadığım biriyle çalıştım İki yıldır ayakta durmadığım için tamamen anlıyorum.

Kullandığınız iki ifadenin gerçekten işe yarayıp yaramadığını ve hangi koşullarda paylaşır mısınız?
user47789
2016-01-19 15:52:23 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Soruların önemini "düşürmeyi" ve bu şekilde kendinizi oyalamanıza izin vermemenizi öneren cevapları ikinci sıraya koyuyorum.

Kabul ediyorum, pek de öyle olmayan bir yanıt eklemek istiyorum. bu satırda:

Örneğin, gelip benim bildiğimi söyleyecek ve bu nedenle kimin sizinle aynı yıl içinde olduğu ve zaten yayınlanmış makaleleri var, siz yok.

Hemen aklıma gelen yanıt, "Senin yaşında bir kuzenim var. O gerçekten iyi" oldu.

Şimdi bu muhtemelen biraz ince. Bu kartı gerçekten oynamak isteseniz de istemeseniz de, mesele şu ki, meslektaşınız kendine güvenini takıntılı-kompulsif bir şekilde inşa ettiği bir ölçütü uygulamaktan kendini alamıyor. Kendisini olumlu gösterecek diğer ölçütlere güvenmediği ve görünüşe göre bu ölçüye o kadar da güvenmediği veya onu bu kadar güçlendirmesi gerekmeyeceği için tuttuğu ve reklamını yaptığı bir ölçü. Onun oyununu oynama. Ne yazık ki, aksi takdirde geri döneceği çok şeyi olduğunu düşünmediği için onu durdurma için fazla şansınız olduğunu sanmıyorum.

DoubleDouble
2016-01-20 05:47:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Bunu üç nedenden biriyle yapıyor:

1) Kendisi hakkında kötü hissediyor. Başkalarının duyabileceği bir yerde belirli gerçekleri varsayarak ve varsayımları üzerine yorum yaparak, kendini üstün hissettirmek için diğer insanlar üzerinde bir tür hakimiyet kurmaya çalışır - böylece kısa bir süre için aşağılık hissetmekten vazgeçer.

2) Sizi düşman yapmak istiyor. Birisiyle rekabet ediyormuş gibi hissettiğinde en azimli hissedebilir ve en iyi işini gerçekleştirebilir. Açıkçası bu, bunu yapmanın en sağlıklı yolu değil. Bir bakıma, bu ona "birlikte çalışmak" gibi görünebilir - birbirini alt etmeye çalışmak veya belki de bahsettiği diğer kişiyi alt etmek için bir araya gelmeyi ummak.

3) Endişelenebilir İlerlemeniz hakkında ve aslında yardım etmeye çalışıyor . 2 numaralı gibi, muhtemelen çok rekabetçi biri olarak ortaya çıkardı ve eğer birisi ona , yapmadığı şeyleri o diğer kişi kadar söyleseydi , o daha çok dener ve yetişirdi! Başka kişiliklerle fazla deneyimi olmaması çok kötü ve , başarılarınız hakkında yanlış bir şekilde birçok şeyi varsayıyor.


Peki, onunla nasıl başa çıkmalısınız? Pekala, yanıt, bu durumlarla nasıl başa çıkmayı tercih ettiğine bağlı olacak, ama yapacağım şey bu:

  • Ona bu bilginin neden önemli olduğunu sorun. Neden umursamalısın. Neden sana bunu söylemekten rahatsızlık duyuyor? Bu, muhtemelen varsayımları düzeltmek için fırsatlara izin verirken, bunu neden yaptığına dair daha fazla fikir verecektir ( ona doğru bilgileri söylemeseniz bile, hangi varsayımların yanlış olduğunu belirtebilir ve endişenin olmadığını söyleyebilirsiniz. gerekli ).

  • Nasıl davranılmasını beklediğinize dair uygun mesajı iletin. Puanlar, yukarıdaki numaralandırılmış nedenlere karşılık gelir - ancak şüpheli nedeniniz ne olursa olsun, aynı araştırma ekibinde olduğunuz için birlikte çalışmayı dilediğinizi, ancak onun davranış tarzının sizin için kabul edilemez olduğunu ifade edin.

    1. veya
    2. Zorbalığa katlanmıyorsunuz. Ya uzak durması gerekiyor ya da bu ( doğru değil, btw ) noktaları dile getirmeyi bırakması gerekiyor, onun ya da bir başkasının nasıl yaptığı umurunuzda değil - çünkü iyi yapıyorsunuz.
    3. İlginiz için teşekkürler, ama iyisiniz - muhtemelen şimdi ikiniz iyi bir iş ilişkisine sahip olabilirsiniz.

Buradan, iş ilişkiniz biraz da olsa daha iyi hale gelebilir ve daha tolere edilebilir hale gelebilir veya olmayabilir. Diğer yanıtların daha fazla ayrıntıya girdiği ( belirli bir sıra olmadan ) olası takipler şunları içerebilir:

Brandon Thomas Van Over
2016-01-16 08:23:55 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Not: Bunu% 100 garantili işe yarayan çözüm olarak önermiyorum, ancak bunun onun için işe yarayacağını düşünüyorsanız kesinlikle denemeye değer.

Onu bir ısırık için davet edin. yemek yemek (veya ikinizin yalnız konuşabileceği ve tuhaf görünmediği bir durum bulmak) ve konuyu onunla özel olarak tartışmak. Onunla konuşurken, bir lise öğrencisinin duygusal zekasına sahip bir yüksek lisans öğrencisiyle uğraşırken onu üzmemeye dikkat edin. Bunun olmasını önlemek için, aşağıdaki 2 şeyi akılda tutarak onunla konuşurdum:

(1) Sizi aşağılayarak kendini göstermeye çalıştığı tüm doğrulamayı ona verdiğinizden emin olun . Zamanı geldiği yerde ona övgü verin ve bunu mümkün olan en samimi şekilde yapın.

(2) Durmasını isterken ilgi alanları açısından konuşun. Kendiniz ve ihtiyaçlarınız hakkında sadece onun hakkında konuşmayın. Örneğin, ne kadar katkıda bulunduğunuzdan tam olarak emin değilim, ancak ekibin vazgeçilmez bir üyesi olarak görülüyorsanız, bunun onu grup çalışması yaptığınız için tam kapasiteyle çalışamayan birine sahip kağıt (ya da bu tamamen alakalı değilse, onunla ilişkilendirmenin başka bir yolunu bulun).

Şimdi, onunla bire bir halletmeye çalıştıktan sonra bile mantıksız kalırsa, daha önce yorumlarda belirtildiği gibi danışmanınızla konuşun.

Trolü beslemek sadece onu büyütür. 1. noktayı yapmaktan gerçekten vazgeçerdim.
@gaborous Sorun trolün büyüklüğü değil, trolün ona kaba davranmaktan vazgeçmeyeceği gerçeğidir. Ortalama olarak insanlar, kendi özgüvenlerini güçlendirme girişimlerini kesintiye uğratmak için açıkça samimiyetsiz sözler vererek ateşi besleyen birinden ziyade, kendilerine karşı kibar ve kibar birine kaba davranmayı daha zor buluyor.
ElChapo, yorumunuza katılıyorum, ancak egoist bir kişinin egosunu beslemeye katılmıyorum. Bu tür insanlara gereken saygıyı ve itibarı verin, ancak bundan daha fazlasını asla, aksi takdirde genellikle yaptıkları gibi davranmakta haklı olduklarını düşüneceklerdir.
Bu güzel bir cevap. Ben de böyle arkadaşça bir yaklaşım önermeyi düşünüyordum. Bunun en popüler fikir olmayacağını biliyorum ama bence en azından denemeye değer. SE kullanıcı adınız olarak kötü şöhretli bir suçlunun resmini ve adını kullanarak beni çok rahatsız etmezseniz +1 veririm. Komik olması gerektiğini anlıyorum, ancak bence çok kötü bir tada sahip ve burada itibarınıza yardımcı olmak ve (kaliteli gibi görünen) cevaplarınızın daha ciddiye alınması için bunu değiştirmenizi öneriyorum.
Trolün nasıl davranacağını bilmediğiniz için bu tehlikeli bir rota. Kesinlikle iyi oynamak istiyorsanız, önerdiğim mülayimlik stratejisini deneyebilir ve ardından - çok dikkatli bir şekilde - saldırılar azaldığında birkaç hafta sonra zemini araştırabilirsiniz. Mesafe, işe yaramazsa geri çekilebileceğiniz iyi bir başlangıç ​​noktası oluşturur. Bunu önermemin sebebi, eğer OP bunu hemen yaparsa, trolün onu bir "minyon" a dönüştürmeye çalışacağı ve o zaman onu vurmanın daha da zor olacağı ihtimalinin yüksek olmasıdır. Önce mesafe oluşturmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Trolü beslemek, güç konumunda olmadığı için oldukça işe yarar. Trolü, tıpkı bir hayvan gibi, en sevdiği yemeğiyle kontrol edebilirsiniz.
İnsanlar neden başta bir sorumluluk reddi beyanı eklememişim gibi buna olumsuz oy veriyor? Ben özellikle "*** eğer bunun onun *** için işe yarayacağını düşünüyorsan." Elbette birinin egosunu beslemenin yararlı olmadığı durumlar vardır, ancak bu durumda işe yarayabilir ve bu seçenekten bahsetmek hiçbir şeyden bahsetmekten çok daha iyidir.
Sorumluluk reddi: Size olumsuz oy vermedim. Ancak, bu yaklaşımdaki sorunun, onu kolayca tersine çeviremeyeceğiniz olduğuna inanıyorum. Bu nedenle, böyle bir şey denemeden önce, önce mesafe almanız gerektiği şeklinde bir yorum ekledim. Bu tür insanlarla, geri dönüşü olmayan bir şekilde karışmadan önce bir şeyler denemek için çok fazla çekim yapmazsınız, bu yüzden size geri çekilme bırakan bir konumdan yapın.
Trolü beslemek onu büyütür. Önemsiz trollerin beslenerek iktidara geldiklerini ve geride bir yıkım yolu bıraktıklarını gördüm. "Trolü besleme" ye katılıyorum.
Olumsuz oy kullananlarınız için, olumsuz oy okunun gerçeklere dayalı olarak yanlış / tamamen yanlış bilgi olan şeyler için kullanılması gerektiğini lütfen unutmayın. Sırf bir şeye katılmaman, onu yanlış yapmaz. Önerdiğim yöntem mükemmel bir çözüm olmayabilir (başta özellikle bahsettiğim), ancak çalışma şansı var ve hiçbir şey söylemekten daha iyidir.
Bence insanlar ondan "trol" olarak bahsederek belirli bir insan türünü varsayıyor. Bu çözüm bir "trol" değil, daha çok ne yaparsa yapsın, etrafındakileri ölçemeyen küçük bir kızı hedef alıyor. Ben şahsen bu cevabın nerede işe yarayacağını görüyorum, ancak bir ifade değişikliğinin başkalarına yardımcı olabileceğini düşünüyorum - "egosunu beslemek" temelde "itibarın gerekli olduğu yerde ona itibar etmek" - diğerlerinin düşündüğü gibi "ona tapmak" değil. (* bu yüzden "mümkün olan en gerçek şekilde" *)
Size oy vermedim, ama şimdi öncekinden çok daha fazla katılmadığım için insanların neden yaptığını anlayabiliyorum. Kişisel olarak stratejinizin * açıkça yanlış * ve * zararlı * olduğu birkaç örnek biliyorum. Doğru * olabilir *, ancak değilse, geri döndürülemez ve * zarar vericidir *. Tehlikeden feragat etmeden bunu ifade edersiniz (bu sadece denemekten ibaret değildir) - yanlış yapmanın potansiyel olarak ciddi bir maliyeti vardır, sadece "denemeye değer" değildir; ancak olası sonuçlarının farkına vardıktan sonra denenmelidir. Cevabınızı geçerli kılmak için bu konuda bir feragatnamenin gerekli olacağını düşünüyorum.
@DoubleDouble tam olarak bahsettiğim şeydi. Cevabı size açıklamayı yansıtacak şekilde düzenleyeceğim.
padawan
2016-01-20 21:48:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Anladığım kadarıyla asıl sorununuz, onun birlikte çalışmanız gereken biri olması. Ben de benzer durumdaydım ve sizi çok iyi hissediyorum.

Birkaç savunma mekanizması geliştirdim.

1. Onunla konuşun!

Mümkün olan en basit şekilde, davranışlarının size sert duygular beslediğini söyleyin. Belki o hiç kötü değildir ve sana sempati duyacaktır. Belki yaptığınız bir şey onun böyle davranmasına neden olmuştur. Belki işinize imreniyordur. Sadece onunla birkaç kahve iç ve ona duygularını anlat. Arkadaş olmaya çalışın. Bir arkadaşı incitmek, bir meslektaşını incitmekten daha zordur.

Sizi anlıyor

Söylediklerinizi duyar ve sizi aşağılamamaya çalışır. Bu şekilde sorun çözülür.

Sizi anlamış gibi davranır

Sizi dinler, sizi anlıyormuş gibi davranır, ancak davranışına devam eder . Bu durumda, ona ikinizin konuştuğunuzu ve bu davranışların sizi aşağıladığını hatırlatmalısınız. Ondan bunu bir daha tekrar etmemesini isteyin.

Tekrar ederse, onunla etkileşiminizi azaltın. Taklitleriniz ve kendi davranışlarınızla onun davranışından hoşlanmadığınızı gösterin. Göstermekle, sadece ekşi demek istemiyorum ve onun anlamasını beklemiyorum. "Kendi işine bak" veya "Ne düşündüğün umrumda değil" gibi keskin bir kelime söyleyin.

Görmezden geliyor

Sizi dinliyor ama umursamıyor. O zaman danışmanınızla konuşmalısınız. Ona durumu anlatın ve bu soruna bir çözüm bulmasını isteyin. Bunu yapmadan önce, iş arkadaşınıza patron ile konuşacağınızı ve her şeyi açıklayacağınızı söylemelisiniz.

Bir meslektaşının duyguları hakkında cahil olması onun gerçekten kötü bir insan olduğu anlamına gelir. ve anlatılmayı hak ediyor.

2. Onu görmezden gelin; trolü besleme!

Başkalarının üzüntülerinden beslenen pek çok insan olduğunu unutmayın. Onlardan biri olabilir. O zaman bu duruma üzülmen, onu sadece daha mutlu ediyor. Bir insanı mutlu etmenin yanlış bir tarafı yoktur, ancak bu sizin mutluluğunuza mal olmaz. Ne zaman kötü bir şey söylese gülümse ve başını salla. Zor duygular hissetmenize neden olsa bile, yokmuşsunuz gibi davranın.

3. Durumu bir yetkiliye anlatın

Onun kötü davranışıyla başa çıkamayacağınızdan% 100 eminseniz, gidip durumu danışmanınıza (veya araştırma ekibinden kimin sorumlu olduğunu) açıklamanız yeterli . Açıklarken bu kadar agresif olmamaya çalışın ve bir şekilde bu durumla ilgili önlemler alacağınızı fark etmeye çalışın.

4. Göster ona!

Bu "ona sert davranmak" anlamına gelmez, "ona yanıldığını gösterin". Araştırmanın kendi kısmına ve belki daha fazlasına konsantre ol. Söylediklerinin gerçekte yaptığınız şeyle karşılaştırıldığında anlaşılmaz olduğunu unutmayın.

Bence şu; hem siz hem de onun özgüven konusunda sorun yaşıyorsunuz. Sizin bakış açınızdan bakıldığında, düşük not ortalamasına sahip olmanın ya da hiç yayınlamamış olmanın utanılacak bir şey olduğunu düşünüyorsunuz. O da bunun farkında. Bu gerçeği anlamasına izin vermeyin. Çok daha iyisini yapabileceğinizi bilseniz bile şunu unutmayın:

"Öfke, kızgınlık ve kıskançlık başkalarının kalbini değiştirmez - sadece sizinkini değiştirir."

Shannon L. Alder

Osama Bin Login
2016-01-16 10:02:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Oyunlarında onlara seslenerek çarpıcı derecede iyi sonuçlar aldım. Ama bu benim, belki yapamazsınız. Ben de iyi bir adamım, ama biri beni kızdırdığında, çok düşünmeye başlarım.

Üstelik o da pek iyi durumda değil, sadece birkaç küçük yayınla ...

Küçültülmeleri güvensizliklerinden kaynaklanıyor. Zaten bulduğunuz gibi çok tipik bir model. Muhtemelen senin bildiğinden çok daha kötüsünü yapıyor. Kendini o kadar kötü hissetmemek için seni aşağıladı. Ve muhtemelen diğerleri? Muhtemelen depresyondan muzdariptir; bu çok yaygın bir akıl hastalığı ve o çok kötü. Düşünceleri mantıksız ve bundan faydalanabilirsiniz.

Çoğu zaman hakaretler onun kendi sorunlarını yansıtır. B- alıyorsa, zihninde size D + veya daha kötüsü ve daha kötüsü daha iyi yaptırması gerekir. Eğer gerçekten A- alıyorsanız bu onun için zordur, bu yüzden gördüğünüz gibi abartı ya da düpedüz yalanlar kullanır. Ya da mekanı değiştirecek: lisans notlarından bahsedecek. Birlikte oynamayın ve gerçeğe uygun yanıt vermeyin; bunun yerine ona benzer hakaretler yapın ve gerçekte neler olup bittiğini - güvensizliklerini - arayın. Örneğin:

o: Sizinle aynı yıl olan George'u tanıyorum ve zaten yayınlanmış makaleleri var, siz yok.

Sence: o benim kağıt sayısı düşük, ya da bir şekilde onu utandırıyor. Size utanç verici gelmeyebilir; aldanmayın çünkü önemli olan sizin değil, onun korkuları ve algılarıdır.

diyorsunuz: Kaç tane makale yayınladınız? [bunu onun hakkında bildiklerinize uyacak şekilde ayarlayın] Sahip olduğunuzdan daha fazla makale yayınladım, değil mi? Aslında bu departmandaki herkesin senden daha fazla yayınlanmış makalesi yok mu? [Zaten abartıyorsa biraz abartabilirsiniz - özellikle de soru olarak.]

o: öfkeyle tepki veriyor ...

sorularını cevaplamıyorsun, devam et: Peki George'un makalelerini hiç yayınlamadığın için mi açtın? Belgeniz olmadığı için beni yere indirmelisiniz, değil mi?

Yine, bunu gerçeklere ve onun hakkında bildiklerinize göre ayarlayın. 'Doğru' olmaya çalışmayı bırakın. Yüksek sesle söylemek istiyorsun, kendisiyle ilgili korkularının ne söylediğini. Belki de bunu duyan herkes kağıt sayısının iyi olduğunu düşünür, ancak bu alakasızdır.

Nasıl çalıştığını izleyin, özellikle de diğer insanları küçümserken - daha fazla dinlemek için konuşmak zorunda değilsiniz dikkatlice ve hangi güvensizliğin üstesinden gelmeye çalıştığını bir düşün. Aynı silahları ona karşı kullanabilirsiniz - pratik yapın! Arkadaşlarda deneyin - arkadaşlar bunun içindir.

Hakaret eden insanlara saldıran bir kadınla uğraştığımı hatırlıyorum ve kurban karşılık verdiğinde gerçekten incinmiş gibi davranıyor ve ağlıyor gibi görünüyordu. Bu oyunu odadaki herkese yüksek sesle anlattım. Batının kötü cadısı gibiydi: hakaretler ve ağlayarak patladı, gerçekten şaşırtıcıydı. Onunla bir daha kimse konuşmadı. Çenesini kapadı ve gitti. Sorun çözüldü.

o: Peki, bu dönemdeki not ortalamanız nedir?

Sizce: Buna cevap vermek zorunda değilim - aslında, onun sorusunu cevaplamazsam, bunun kendisi bir aşağılanma. Kendi not ortalaması konusunda paranoyak. Muhtemelen çok iyi değil. GPA'sına zaten baktığıma sevindim veya not ortalaması hakkında bir fikir edinmek için iş arkadaşlarımla konuştum. Yani şimdi bana yaptığı gibi geri dönüp abartabilirim.

diyorsunuz: Peki, bu sömestrdeki not ortalamanız nedir? [doğru olsun ya da olmasın:] Düştü, değil mi? Bırakırsan ne yapacaksın? [Onun başarısız olacağını düşündüren bir soru soruyorsunuz - bırakacağını söyleyerek yalan söylemiyorsunuz. Bu bir soru, ama onu sinirlendirecek çünkü mantıklı olsun ya da olmasın kafasında korktuğu şey bu.]

Bu geri dönüşler onu gerçekten kızdıracak. Fikir bu. O bir kabadayı ve tıpkı bir oyun alanı zorbası gibi, savaşı kazanmak zorunda değilsin, sadece onun canını yaktığından emin olmalısın. Şu anda, onun yumruklarını bir oyun alanı pısırıklığı gibi alıyorsunuz ve karşılık vermiyorsunuz.

Sık sık, sizinle böyle konuştuğunda, kısa süreli bir geri dönüşle cezalandırıldığından emin olun - bu zaman alacak alıştırma, ancak beceri, kariyerinde onun gibi daha fazla sürüngenle karşılaştığınızda size iyi hizmet edecek. En kesici geri dönüşler genellikle trajik bir şekilde doğru olanlardır. Öyleyse üzerinde çalışın: Google'ı araştırın, üniversitenizde veya bölümünüzde arayın, Facebook sayfasına veya herhangi bir yere bakın. Ve şu anda onu neyin korkuttuğunu anlamak için hakaretlerini kullanın. Sizi ne hakkında kestirirse, bu onun için bir problemdir ve bıçağı 180 derece çevirebilirsiniz.

Evet alacak sana kızgın - daha önce sana kızgındı, bu yüzden hiçbir şey kaybolmadı. Sonunda sana zorbalık yapmayı bırakacak ve onun yerine başkasını çöpe atacak. İnsanlar sizden nefret etmeyecek çünkü ona kaba davrandığınız için - aslında, insanlar sizi bir kahraman olarak görecek çünkü sonunda karşı koyuyorsunuz. Bu yüzden kaba olmaktan korkmayın.

-1 Bence korkunç bir tavsiye. Bu şekilde tepki vermek riski artırır, çok çirkin bir yüzleşme riski taşır ve aynı zamanda küçük ve kaba görünmenizi sağlar.
Ne yazık ki kötü bir strateji olmak zorunda değil; kötülerle iyi çalışabilir. Sorun şu: muazzam bir beceri ve kendine güven gerektiriyor ve film kahramanlarının yaptığı gibi zorbayı yenerken de eğlenmek gerekiyor. Tabii ki, @corvus'nin senaryosu gerçekleşebilir ve bu şey kontrolden çıkabilir. Ancak daha büyük sorun, akademisyenlerin çoğunun toplumumuzu kurtarma becerilerimizi göstermek için değil işimizi yapmak için buradayız (ya da hayatımızda başka bir şey yapardık). Dolayısıyla, tipik olarak yalnız kalmak istesek de, bu strateji bizim sürece dahil olmamızı gerektirir.
Fazla yapmak zorunda kalmayacaksınız. Sana her yumruk attığında (sözlü olarak) canını yakarsa, durur. Tıpkı bir okul bahçesindeki kabadayı gibi. Odadaki diğer kişilerin onunla deneyim sahibi olduğundan emin olun, aksi takdirde, evet, onun kadar önemsiz görünüyorsunuz. İyi şans, indirilen tek kişi sen değilsin.
Onu kızdırmanın arkasındaki fikrin bir parçası, olgunlaşmamış davranışını yoğunlaştırmak ve herkese neler olduğunu herkese göstermektir. Zaman ayırmaya çalışın, böylece etrafta başkaları varken, daha az karşılık verirsiniz ve özel olarak ona daha fazla hakaret edersiniz. Böylece sana patladığında, sanki birdenbire ortaya çıkmış gibi herkese bakacak.
Sathyam
2016-01-17 04:43:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Çok mu hassasım?

Evet.

Ne yapmalıyım?

Danışmanınızı dinler ve yanıt verirsiniz, başka kimseyi değil.

Elbette yönetim ve ilgili başkalarının danışmanınızın yardımı olmadan halledilmesi gerekir, ancak akademik ilerleme değerlendirmeniz ve doktorunuz sırasındaki yayın miktarı söz konusu olduğunda, IMO dinlememek daha iyidir başkalarına . işini yapmasına izin verin, tek ihtiyacınız olan şey elinizdeki işiniz. Ne düşündüğünden (daha geniş anlamda dünyanın sorunları) sorumlu değilsiniz.

Bir kurumun parçasısınız ve danışmanınız ekip lideridir. Kasıtlı olarak sizi aşağıya bırakmaya çalışan birini bulursanız, ki bu da işinize engel olur, gidip danışmanınızla konuşun ve onun icabına bakmasına izin verin.

"Danışmanınızı [...] dinlersiniz, başkasını değil." Bu, kişinin beklentileriyle sınırlı görünüyor.
_Davranışını dinler ve cevap verirsin, başkası değil._ - Bu belki de burada okuduğum en kötü tavsiye. Öğrenciler bir makinede ne köle ne de çarktır. Danışmanınız size sahip değil. Çoğu öğrencinin birden fazla danışmana ihtiyacı vardır ve birden çok fakülte tarafından değerlendirilir (örneğin, tez komitesi). Bir doktora yapmanın tüm amacı, bağımsız bir araştırmacı olmaktır. Özellikle danışmanın harekete geçmemesi (veya yapamaması) durumunda, ciddi işyeri sorunları departman başkanının dikkatine sunulmalıdır.
@JeffEPlease, daha önce yapmadıysanız, ana bloğu takip eden paragrafı okuyun. İşinize müdahale ediyorsanız, işyeri sorunları ilk önce danışmaya götürülmelidir. Tavsiye belirtilen soruya özeldir. Açıklamayla birlikte verilen tavsiye, * İşinizin değerlendirilmesi söz konusu olduğunda, dinlediğiniz kişi danışmandır. *
"İşinizin değerlendirilmesi söz konusu olduğunda, danışman dinlediğiniz kişidir." Hayır. Kendinizi sadece bir kişiyle sınırlamamalısınız. Nihayetinde, @JeffE'nin dediği gibi, danışmanınız dışındaki kişileri işinizin değeri konusunda ikna etmeniz gerekiyor. İşinizle ilgili tüm samimi ve bilgili görüşler değerlidir ve danışmanınızdan başka kimseyi dinlemeyeceğiniz küçük bir balonun içinde yaşamayı göze alamazsınız. Zorbayı dinlemeyin - ama samimi olmadıkları için, danışmanınız olmadıkları için değil.
@DavidRicherby Size katılmamaktan nefret ediyorum. Araştırma kültürümüz, işimle ilgili her * ilgili * bilgiyi, kendisiyle bir sözleşme altındayken bana söyleyen danışmanıma iletmemi söylüyor. Bu, ilerlememizle ilgili eleştiri, değerlendirme veya değerli bir geri bildirim olabilir. Bir öğrenci olarak bunları danışmanıma sunarım ve bana yapmamı söylediği takdirde * değişiklik yapmaya devam ederdim. İkinci bir düşünce olmadan atılabilecek çok fazla önemsiz şey olabileceğinden * alakalı * diyorum. Bu sorudaki zorba bu tür açıklamalarda bulunuyor.
Elbette, ilgili bilgileri danışmanınıza ve hatta araştırmada işbirliği yaptığınız herkese iletmelisiniz. Peki bunun, bir araştırma öğrencisinin yalnızca danışmanını dinlemesi ve ona cevap vermesi gerektiği iddianızla ne ilgisi var?
@DavidRicherby Önceki ikinci yorumda da bahsettiğim gibi cevap eldeki soruya özeldir. Bir zorbanın sizi kasten aşağılamaya çalıştığı senaryo; Onu dinlemenize gerek yok, danışmanınızı ve bu özel bağlamda başka kimseyi dinlememelisiniz. Ben de genel uygulamalarda cevabın tutarsız olabileceğini düşünüyorum. Danışmanınıza, birinin kasıtlı olarak aklınızı karıştırdığını bilmesini sağlamak daha iyidir. Bu, * zorbalığa yanıt vermemekle, ancak eleştiriyi danışmanınıza iletmekle eşdeğer olabilir. * Yine, yalnızca kelimeler araştırmanızı etkiliyorsa önemlidir.
@Sathyam Cevabın tamamını okudum ve yorumumun arkasındayım. Öğrenciler, işyeri sorunlarını (veya başka herhangi bir şeyi) yalnızca danışmanlarıyla ** tartışmamalıdır **. Elbette, önce danışmanın dikkatine sunun, ancak başka biriyle konuşmanın uygunsuz olduğunu ileri sürmek sadece zehirlidir.
@JeffE Söylediğiniz noktaya katılıyorum, ancak bir kez daha yanıt, diğerleri arasında bu * özel * işyeri sorununa özeldir. Temel olarak, tüm * işyeri * sorunlarına uygulandığında gerçekten * toksiktir *, ancak mesele bu değil galiba. IMO * uygunsuz * kendi içinde uygunsuzdur çünkü cevap, ana bloğu takip eden metinde tavsiyenin uygulanabilirliği bağlamını belirtmiştir.
@Sathyam Hayır. Bu _özel_ işyeri sorunu için bile, tavsiyenizin tehlikeli derecede yanlış olduğunu düşünüyorum.
Kikka Kutonen
2016-01-19 23:24:25 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Bahsettiğiniz meslektaş büyük olasılıkla bir psikopattır.

Hayır, bu "seri katil" anlamına gelmez. Ancak genetik ve kalıtsal bir kişilik bozukluğuyla doğmuş biri anlamına gelir. Beyninin yapısı bizimkinden farklı ve bu onu suçluluk veya pişmanlık hissetmekten fiziksel olarak aciz hale getiriyor.

Bundan hoşlandığı için sizi kötü hissettiriyor! Senden ve benden ne kadar farklılar. Aslında insanları incitmekten hoşlanıyorlar, bu onlar için bir spor.

Bu sürtük, bu konuda gizli bile değilmiş gibi görünüyor. Bazıları bunu onlarca yıldır kurban fark etmeden yapıyor.

Her neyse. Bu, tek kazanan hamlenin oynamamak olduğu durumlardan biridir. Artık onunla ilişki kurma, sorunun çözülecektir.

Onunla mantık yürütmeye çalışmayın ya da yolundaki hataları görmesini sağlamayın - o böyle görmez. Kendisinden başka kimseyi umursamıyor ve olduğu gibi ya da yaptığı şeyde yanlış bir şey görmüyor. O daha az umursayamazdı.

Aksi takdirde davranabilir , ancak son derece ikna edici olsalar da - bir nevi insan olarak görünmek zorundalar - sadece öyle numara yaptığından emin olabilirsiniz seni biraz daha kötüye kullanabilirim.

Açıkçası burada kişisel deneyimlerimden bahsediyorum. Aksi takdirde bu ucubeler hakkında pek bir şey bilmezdim .. "Psikopati", "sosyopati", "narsisizm", "sınırda kişilik bozukluğu", "ASPD" gibi konularda biraz araştırma yapmaktan çekinmeyin, hepsi aslında aynı ancak dikkatimizi dağıtacak farklı etiketlerle.

Bana olumsuz oy vermek gerçeği değiştirmez, biliyorsun.
Size olumsuz oy vermedim, çünkü bu ilginç bir cevap, ama: gerçeği * bilmiyorsunuz *. Dediğiniz gibi güvensizlik veya tamamen başka bir şey olabilir. Duruşunuzu bir gerçek olmaya yakın gibi sunuyorsunuz - ki öyle değil. BTW, eylem tavsiyenize katılıyorum, ancak analizinizin doğru olduğundan emin değilim (bu, tavsiyelerinize uyulması gerçekten önemli değildir).
@Kikka size olumsuz oy vermenin gerçeği değiştirmediğini söyler. Gönderiniz birden çok yanlışlık içeriyor. Bu site ilginç yanıtları memnuniyetle karşılar ve fikir temelli içerik iyidir, ancak yanlış veya yanıltıcı bilgiler yayınlamak, yanıtınızın olumsuz oylanmasını sağlamanın kesin bir yoludur.
@DanRomik,> _ "Gönderiniz birden fazla yanlışlık içeriyor." _ <- Hayır değil .. "Asılsız iddialarda bulunmamdan hoşlanmıyorsunuz, ama sonra devam edip aynı şeyi yapıyorsunuz, sanki iyiymiş gibi _ senin için_, ama benim için değil.
@KikkaKutonen görüşleriniz için teşekkür ederiz. Durumumu açıklığa kavuşturmak için, makul nezaket normlarını ihlal etmedikleri ve diğer insanların bizimle aynı fikirde olmayabileceğini kabul ettiğimiz sürece ikimiz için de burada istediğimiz her türlü iddiada bulunmamızın uygun olduğunu söyleyebilirim. ve muhtemelen bir cevap olarak yayınlanırsa yazdıklarımıza olumsuz oy verin.
Açıkçası, eğer dürüst olursan, kişisel olarak tuhaf bulduğun iddialarının bile doğru olabileceğini anlayacaksın. Bu, örneğin, basitçe yanlış olduklarını belirterek reddedilmedikleri anlamına gelir.
Count Iblis
2016-01-17 10:07:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Oynadığı aptal oyunu kazanmasına izin verebilirsiniz.

"Örneğin, gelip benim bildiğimi söyleyecek ve bu nedenle kimin sizinle aynı yıl içinde olduğu ve zaten yayınlanmış makaleleri var, siz yok."

Cevabınız: "Daha da kötüsü, iki makalem reddedildi ve sonuç olarak bu makaleye giren araştırmanın bazı temel unsurlarıyla baştan başlamam gerekiyor."

"Ya da bir sınıfta gerçekten başarılı olan ve hatta sadece ortalama bir öğrenci iken profesörlerin tavsiyesini alan bu diğer kişiyi tanıyorum."

Cevabınız: "Keşke! Maalesef, buradaki ortalama yüksek lisans öğrencisinden çok daha kötü durumdayım. "

" Durmaksızın benden lisans not ortalamamı ve derslerimde nasıl olduğumu soracak. Başlangıçta benimle ilgileniyordu ama ben sadece zayıf yönlerimi kullandığını fark ediyorum. "

GPA puanlarınızın ne kadar kötü olduğu konusunda yalan söylemelisiniz.

" O da yapacak bana araştırma odağımı sor ve bana yapmaya çalıştığım şeyin hiçbir değeri olmadığını veya çok küçük ölçekli olduğunu söyle. Araştırma planlarımı başkalarının önünde açıkça gülecek ve hiçbir değeri olmadığını söyleyecektir. "

Ona dürüst bir ifadeyle, yargısının doğru olduğunu, yaptığınız şeyin oldukça değersiz olduğunu, ancak şartlar nedeniyle yaptığınız şeyi sürdürmek için çok az seçeneğiniz olduğunu söyleyin. Ona bir lisans öğrencisi olarak ne kadar kötü olduğunuzu göz önünde bulundurarak, önemsiz de olsa herhangi bir araştırma yapma fırsatına sahip olduğunuz için mutlu olduğunuzu söyleyebilirsiniz.

Korkunç tavsiye. Kendi beceriksizliğinize dair söylentileri yaymak muhtemelen iyi bir fikir olamaz.
@CountIblis Bu neden iyi bir fikir olsun?
Her zaman objektif bir şekilde değerlendirildiğiniz için yetersizlikle ilgili söylentilerin yayılması sorun yaratmayacaktır. Bu tür söylentiler nedeniyle makalenizin reddedildiğini belirten bir Hakem Raporu almayacaksınız. Tüm bunlar trolün sizin hakkınızda başkalarıyla konuşmaya başlamasıdır, ancak bu sizinle ilgili diğer daha güvenilir bilgilerle çelişecek ve bu da trolün itibarını kaybetmesine yol açacaktır. Trol, bilgiyi kötüye kullanan kişidir, daha sonra trolü yanlış bilgiler kullanarak manipüle edebilir ve trolün ölümüne yol açabilirsiniz.
"her zaman nesnel bir şekilde değerlendirilir" - bu, inanmaktan çok iyimserdir. Trolün entrika yeteneğine bağlıdır (bu durumda sınırlı olabilir, ancak gerçekten bilmiyoruz), bu kötü bir şekilde geri tepebilir. Manipülatif bir trol, bu kendini küçümsemeyi büyük bir etki için kullanabilir. OP, manipülasyonda trolden daha iyi olmadığı sürece (OP iyi bir insan gibi görünüyor ve muhtemelen durum böyle değil, çünkü entrika pratik gerektiriyor), kişi böyle bir stratejiden tamamen uzak durun. Kesinlikle cesareti kırıldı.
Daha doğrusu: herhangi bir profesyonel bağlamda yalan söylemek kötüdür. Kendini kötü göstermek için * yalan söylemek * gülünç derecede kötüdür. Bir başkasının "ölümü" amacıyla tamamen olumsuz, dürüst olmayan bir etkileşim başlatmak tamamen profesyonelce değildir. Kabul edilebilir bir profesyonel yanıt, basitçe olumsuz etkileşimlere girmeyi reddetmektir. OP şöyle diyebilir: "Özür dilerim, sizden daha önce böyle soruları yanıtladım, bu yüzden üretken bir yere götürmeyeceğini biliyorum. Bana soracak yapıcı / alakalı / X projesi hakkında bir şeyiniz var mı?" Yaratıcı / zeki / oyuncu olmanıza gerek yok: sadece etkileşimde bulunmayın.
@PeteL.Clark "Kabul edilebilir bir profesyonel yanıt ..." dan başlayan son yorumunuz yanıtlanmaya değer. Çok iyi, çok profesyonel. Şimdiye kadarki en iyi cevaplardan biri.
@PeteL.Clark Sadece oyun oynayan birine yalan söylemek profesyonelce değildir. Gerçek doğrulanabilir olduğu sürece, sizin için sorun yaratmaz, sadece kendi kötü davranışıyla ona inanmaya kandırılan kişi için sorun yaratmaz. İnsanlar sizin hakkınızda yanlış şeyler söylediğini öğrendiklerinde ve siz de bunu ona söylediğinizi inkar ederseniz, o acı çekecek, siz değil. Ayrıca, kişi duymak istediğini duyarsa, yani tam bir başarısızlık olursanız, kişinin sesini kesmesini ve işine çok daha hızlı dönmesini sağlarsınız.
Bu kadar yanlış bilgi isteyen birine yanlış bilgi vermek aslında yalan değildir. Sadece beklenti gerçeklere dayalı doğru bilgi almaksa ve bunun yerine yanlış bilgi verirseniz, söz konusu kişiyi aldatmış olursunuz, ancak bu burada geçerli değildir.
"Sadece oyun oynayan birine yalan söylemek profesyonelce değil." Kesinlikle öyle ve diğerleri etrafında bunu yapmak - OP'nin tüm etkileşimlerin bahsettiği gibi - durumun nüanslarının farkında olmayanlara yanlış bilgi verme riski taşıyor. Dahası, yanlış olduğunu bildiğiniz şeyleri söylemek, her durumda yalan söylemektir: kelimenin anlamı budur. Yalan söylemenin kabul edilebilir olduğu durumlar vardır (örneğin, poker gibi * gerçek * oyunlarda), ancak diğer insanlarla iş yapmak bunlardan biri değildir. Stresli durumlara yalan söyleyerek cevap veren bir meslektaş istemem.
OP'nin sorusundan, OP'yi yanlış tanıtma niyetinde olan ve OP'nin beceriksiz bir aptal gibi görünmesini sağlayan birinin resmini aldım. Böyle bir kişi, yarı gerçeklere dayanarak OP hakkında hikayeler uyduracak. Bu yüzden, yarı gerçeklerin orada olmadığından emin olmak için yalan söyleyerek (tabii ki özel olarak) yaptığı şeyi raydan çıkarmak da düşünülmeli. Aslında birlikte çalıştığınız herkes böyle bir belge olmadığını bildiği halde reddedilen belgeler hakkında söylentilere başlarsa, gelecekte sizden bahsederken ciddiye alınmayacaktır.
@CountIblis Yalan oyunları, OP'yi geri çekecek. Bundan sıyrılan bazı insanlar var, ancak bunların Academia.SE'nin tavsiyesine ihtiyacı yok. Zorbalığa geri dönmek için düşüncelerini takip ediyorum, ama Pete'e katılıyorum, bu feci bir sonuca yol açabilir. Bunu kendiniz denediniz mi ve işe yaradı mı? Hayır, gerçekten bilmek istemiyorum; Eğer denemediyseniz ve işe yaradığını biliyorsanız, önermemelisiniz (eğer varsa, muhtemelen bize söylememelisiniz). İyi niyetle düşünüyorsunuz, ancak bu hem OP'yi zorba * ile birlikte * izole edebilir; yani zorba için kısmi bir başarı.


Bu Soru-Cevap, otomatik olarak İngilizce dilinden çevrilmiştir.Orijinal içerik, dağıtıldığı cc by-sa 3.0 lisansı için teşekkür ettiğimiz stackexchange'ta mevcuttur.
Loading...